搜尋此網誌

2012年11月8日星期四

壹週刊] 劉心悠 飲酒 打茅波

嘩,咁跨張嘅!(設計對白)


同你吟一吟

劉心悠飲酒打茅波

2012年11月08日

娛圈蒲精嗲精數之不盡,百毒不侵人辦,早年有 Kelly陳慧琳,近年多咗個劉心悠。近乎零緋聞,唔怕肥打邊爐仲要嗌白飯,年年跑馬拉松,健康到不得了。食得跑得,來自台灣嘅劉心悠唯獨唔劈得,更正:係一啖都唔得,即刻面紅。自己知自己事,心悠上星期五(十一月二日)出席新戲《天生愛情狂》慶功,同張智霖、導演葉念琛一齊祝酒,個個起哄要佢乾杯,心悠打死唔肯,仲成個擰轉身,之後得番隻吉杯,變魔術一樣。

心悠飲酒打茅波,企硬唔願破戒,仲有「錫肉」!是夜心悠身上件貼身 tee領口高到上鎖骨,但俾現場記者隊住閃,即刻向助手求救要攞頸巾。有主見本來係好,但小事都執著,就會 over,娛樂圈大忌,劉心悠行極都上唔到,不無原因。

放大圖片

就算唔多好飲, Chilam都一啖飲曬,心悠唔飲得,背轉面出古惑。

放大圖片

橫間貼身 tee,心悠有幾真材實料,一眼望曬,見唔對路,要助手俾頸巾佢遮,孤寒到死!

放大圖片

同蕭定一個女玩到笑曬,四個月大嘅蕭熵芷,唔似老豆,好彩!



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...