搜尋此網誌

2012年11月8日星期四

[壹週刊] 周家蔚 曬 37吋 巨肚

錫肚


探熱針

周家蔚曬 37吋巨肚

2012年11月08日

佗住洪家龍 B七個月,周家蔚停工養胎依然坐唔定,跟好姊妹梁靖琪( Toby)搞內衣生意仲做埋生招牌,早前又聯同陳慧琳、楊千嬅等一班娛圈龍媽,助老友穀祖琳成立的慈善基金影親子月曆。

愈影愈過癮,周家蔚拉埋老公洪天明齊齊剝,生曬 37吋巨肚。

三點不露

一直有意影大肚相留念的周家蔚,日前挺住三十七吋巨肚,由老公洪天明傍實,一家三口到影樓影相。

上圍升級、體重升上一百四十磅,周家蔚著 tube top貼身褲擺甫士,準老豆洪天明配合曬肌,兩粒鐘,攬老婆錫肚肉麻 pose做齊。

「有咗 BB之後,我一直都叫天明喺屋企幫我影裸照留紀念,一來自己未算好肥,上鏡還可以,但最大原因係有個做咗媽咪 嘅朋友,叮囑我影低大肚個樣,加上我佗仔,肚形會靚 啲,話唔影會後悔一世喎。呢幾個月天明成日 喺內地開工,佢一返嚟我都叫佢揸機幫我影相,雖然係裸照,但三點不露。」

放大圖片

佗住 7個月肚的周家蔚跟老公洪天明由攝影師 Chris Tang操刀影大肚相,在影樓玩足兩粒鐘依然冇攰意。

再添食

今次玩到入影樓,周家蔚事前做足準備,做美指揀衫玩配搭,再搵書睇相參考 pose,又 瞓又企兩粒鐘,但過足癮。預產期在明年一月底,她考慮趁天明返內地開工前,再添食。

「老公冇嫌我煩,雖然佢同人講話我佗 BB之後脾氣大,但我 feel到佢成熟 咗好多,好多時都推朋友聚會留 喺屋企,有次佢飲醉話以後會好努力搵錢,佢壓力好大,好似有產前抑鬱咁。」周家蔚笑說。

請定假陪老婆生第一胎,承諾搏命搵錢養妻活兒的洪天明早已豪使廿萬,買定一隻一卡半鑽戒預祝老婆榮升媽咪:「佢一直都話要買戒指俾我,之前託朋友幫我揀鑽石,然後再諗款鑲,我好感動。」收大禮的周家蔚說。

放大圖片

四個月左右,跟老友 Toby合作內衣品牌行 catwalk,性感周家蔚凸肚凸胸。

放大圖片

上週出席啤啤活動,著住兩吋高踭鞋兼抱 B任影,依然靈活。

放大圖片

周家蔚大住肚四圍走,早前陪老爺洪金寶入馬場,結果老爺拉頭馬贏錢,好腳頭。

放大圖片

自宣布佗龍仔後,周家蔚跟洪天明頻頻被邀出活動搵真銀,早前二人著豹紋情侶裝 show恩愛。

一打龍媽齊出力

明年一月做龍媽的周家蔚,與一班龍媽女星包括陳慧琳、楊千嬅、郭羨妮、陳自瑤、楊思琦以及腹大便便的朱薰等,於同屬龍媽族的穀祖琳拉攏下,為「香港思覺失調學會」拍攝 2013年曆籌款。

由於穀祖琳的 嫲 嫲及胞弟,先後因為抑鬱病影響而自殺,令她分外關懷思覺失調患者,常出手為該學會籌款。早前她又碌盡人情咭,邀請圈中龍媽,由 Wing Shya操刀為學會拍攝年曆。位位龍媽不收分文,還有 B出 B,有肚出肚,為該學會今年底舉行的相展出力。

放大圖片

陳慧琳

放大圖片

郭羨妮

放大圖片

楊思琦

放大圖片

楊千嬅

放大圖片

陳自瑤



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...