搜尋此網誌

2012年10月10日星期三

古巨基初戀



愛因斯坦上帝之信

愛因斯坦上帝之信

[FACE]徐淑敏 教路 釣金龜 沈卓盈 金融闊少 同居 過億 禮頓山

Ray Mark <br><br>fund佬(年約 35歲)

[FACE]夠長情 送助手 幫舊愛 失婚 黎明 關照 舒淇

週日( 7日),黎明從歐洲返港,有曬心理準備面對傳媒,他說︰「感情嘅事,過去式就係過去式,一個過去式嚟講,永遠都屬於兩個人嘅事,過去咗,冇嘢可以再講。」而黎明沒有傳聞中的臉容憔悴,更加唔覺瘦 咗。

[FACE]攞嚟衰 又懶 又渣 衰擦鞋 蘇施黃 怒趕 《盛女》 Bonnie

今年 6月阿蘇仲傍實 Bonnie出席商台造勢大會,估唔到 4個月後 Bonnie由愛將變棄將。

[FACE]女徒弟 泊嶽少碼頭開 label 甄子丹簽婷婷做打女

甄子丹未有戲拍,上週四( 4日)是悼念海難死者的哀悼日,他身穿黑衫、黑眼鏡在中環出現,邊講電話邊走入一間 cafe買咖啡外賣。

[FACE]犯眾憎 北京辱罵老臨 壞蛋反葉璿

北京煞科 <br><br>葉璿早前與內地演員小沈陽在北京拍攝的《抓緊時間愛》雖已煞科,但葉璿就被臨記於微博數臭,認真多事非。

[FACE]拍住上  5月離婚  8月聯名 霆鋒車沅沅離奇搭上

短褲上陣的謝霆鋒上月尾同車沅沅在中環擺花街撐枱腳食雲吞麵,霆鋒被記者發現後依然冇黑面,同沅沅一樣笑笑口,心情靚爆!

[FACE]Edison 倉底 西片 上咗冇人知

Edison戲中做女主角細佬都算勉強似,不過佢左手仲係戴住佢送過畀 N咁多個女友嘅 Cartier隻「 LOVE」 bangle,似乎唔夠專業喎!

[FACE]本週爆圖  G.E.M.肥腩鬼



[FACE]陳志健 42萬 娶老婆 賺凸

新娘身上 嘅鑽飾都有贊助,令 Otto慳唔少。一對新人當晚切完雪糕, Otto想餵食過嘅士多啤梨俾老婆食,但陳太竟然彈開,孺女果然有公主病喎。

[FACE]小報告 明星開鋪潮 梁烈唯賣點心掘金

唯唯親力親為,唔使拍劇便會落鋪打點及招呼客人:「但我最怕做收銀,計數好差!」記者考他,客人食咗$48.5,畀一百蚊,找幾錢?唯唯計了十秒才答:「五十一個半。」答對,但太慢囉。

[FACE]祖兒 師兄 開 P 前後腳

4/10 11:55pm <br><br>祖兒喺臨近淩晨 12點單拖到灣仔皇鳳開 P,之前司機已接咗師兄去餐廳,點都唔想俾人影到佢哋同車。

林志玲做客電視節目! 熱舞《江南Style》爆笑全場



插足黎明婚姻?! 劉亦菲:不知是怎麼中槍的



黎姿誕女

黎姿誕女

偶然初夏

偶然初夏

DBC 5時停播

DBC 5時停播

騎呢Key頭男白頭黑身挑馬神機

video

招募亞洲先生Key頭男冇得輸

video

馮仁昭四圍超: 龍心法院前燒陰司紙 - 馮仁昭

video

謝安琪呻老公呃囝囝 講大話易被....



方中信苦勸:去追楊怡啦 自嘲無....



百億富豪 白手興家

<td valign="top" class="<BR><BR>

超級富豪澳門遊樂 蔡志明睇名錶...



壹週刊:陳豪陳茵媺澳洲結婚

壹週刊 第1179期:筍盤沽清 勒令禁咀封胸 陳豪陳茵媺澳洲結婚

《亞洲先生》深圳面試驚嚇十足 ...



黑人陳建州



劇毒自拍指南



整容天後



凍齡女神慘落漆!侯佩岑大勝林志玲奪最佳代言人

▲侯佩岑奪下網友心中2012最佳美妝代言人。(記者林調遜/攝影)

黑人陳建州

黑人陳建州

AKB48輪流被諧星糟蹋 肉搏戰頻頻洩底



《最佳男主角》口碑好 無綫計劃添食

黎芷珊每集都請來分量十足的嘉賓,第三集便是吳鎮宇。

[東周刊][娛樂追擊]風騷歐遊 黎明、舒淇金句傳情



沈卓盈男友金融闊少麥偉汶 同居過億禮頓山

Ray Mark <br><br>fund佬(年約 35歲)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...