搜尋此網誌

2012年10月10日星期三

[FACE]拍住上  5月離婚  8月聯名 霆鋒車沅沅離奇搭上

短褲上陣的謝霆鋒上月尾同車沅沅在中環擺花街撐枱腳食雲吞麵,霆鋒被記者發現後依然冇黑面,同沅沅一樣笑笑口,心情靚爆!


真面目

拍住上  5月離婚  8月聯名 霆鋒車沅沅離奇搭上

2012年10月10日

片酬千二萬,投資又有道的謝霆鋒,多年來購入中環擺花街 5個街鋪, 03年開設的後期製作公司「 PO朝霆」又計劃於年底上市, 32歲已擁有超過 5億身家。

霆鋒生意愈做愈大,瓣數愈來愈多,上月更被發現跟經營餐廳兼相識超過 10年、大自己 5歲的車沅沅於中環撐枱腳食雲吞麵,為進軍飲食界作準備。本刊更發現霆鋒於 8月時與車沅沅開了一間名為「鋒車飲食集團有限公司」,愈行愈埋。

02年接手由母親車綺芬開設的中餐廳「車氏粵菜軒」的車沅沅,由於圈中人緣唔錯,加上餐廳屬米芝蓮推介食府,吸引到多年老友王菲和徐子淇等名人明星幫襯。

放大圖片

8月新開的「鋒車飲食集團」,創辦單位是霆鋒的「朝霆飲食」及車沅沅,前者佔 75%股份,後者則持有 25%,而公司所報的銅鑼灣開平道地址,則與霆鋒的「 Po朝霆」一樣。

放大圖片

食麵期間,貴為後期製作公司老闆的霆鋒頻頻微訊。

聯名搞餐飲

沅沅搞飲食成績有目共睹,連心鬱鬱想開餐廳的霆鋒,亦即刻向沅沅取經,更不時被影到孖埋拉姑周圍試菜。早前,兩人約埋去霆鋒地頭擺花街搵食,識飲識食揀了富豪至愛雲吞麵店羅富記開餐。歎足一粒鐘,兩人前後腳步出鋪頭,霆鋒更刻意墮後避免跟車沅沅合照,不過霆鋒出名有風度,當晚讓沅沅先上車,其後一齊由司機接載離開。

本刊發現 5月離婚的霆鋒,與沅沅早於 8月時用自己名各取一字聯名開了「鋒車飲食集團有限公司」,地址亦是霆鋒位於銅鑼灣的寫字樓。據知新餐廳選址多數會揀霆鋒其中一個鋪位。

放大圖片

沅沅同霆鋒 02年一齊拍電影《魂魄唔齊》,但之後已甚少合作。《蘋果日報》圖片

放大圖片

車沅沅與老外男友拍拖近兩年,但一直未有聲氣結婚。《忽然 1周》圖片

放大圖片

雀腳知己

王菲與沅沅經常約埋打麻雀,沅沅因此識到王菲當時的男友霆鋒。圖片

放大圖片

簽杜琪峯

沅沅離開商台後,簽了杜琪峯的銀河海潤演藝有限公司,早前同張學友拍了《一個複雜的故事》。

王菲麻雀腳

其實 32歲霆鋒與 37歲車沅沅相識超過 10年,據知兩人是透過霆鋒的舊愛王菲認識。除了栢芝,霆鋒以往的女朋友皆比自己大,絕對是姊弟戀先鋒。「阿菲同沅沅差不多同期出道,又係麻雀腳,咁 啱嗰時阿菲同霆鋒拍緊拖,所以成日約埋一齊開枱!不過阿菲同霆鋒散 咗之後就好少再約埋玩,係今年先突然見密 咗!」知情人士透露。

識於微時,二人又合作過拍電影《魂魄唔齊》,加上現時兩人又有飲食經呢個共同話題,自然一拍即合,愈行愈埋。

週日本刊致電沅沅,詢問跟霆鋒合作原因,沅沅在電話中表示唔得閒回應,「我

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...