搜尋此網誌

2012年10月12日星期五

[忽然1周]昆山直擊 鄭嘉穎麻甩現形

先挖鼻 <br><br>鄭嘉穎擦蟹到中段忽然鼻痕,諗都唔諗就用手指公狂挖,其間繼續與同枱友人傾偈,動作維持數十秒。


娛聞樂

昆山直擊 鄭嘉穎麻甩現形

2012年10月12日

正在上海昆山拍內地劇《葉問》的鄭嘉穎,身價已暴漲到 30萬一集,拍一套劇穩袋過千萬。為了 keep住高身價,零功夫根底的他,搏老命演葉問一角,日曬雨淋不停打之外,酒店房仲擺了木人樁,一於將勤補拙。

功夫尚未練好,但麻甩功架卻十足。本刊記者連日於昆山獨家直擊,發現鄭嘉穎「 law霸」上身勁麻甩,國慶當晚( 1日)宴請劇組人狂擦大閘蟹,他竟當眾撩鼻屎、吮手指、扯煙,完全不顧視帝身份。

鬼咩!無 綫小生逐個出事,樂小姐下令要戒色,冇女溝日日對住班男人,唔使再扮情聖咯!

國內劇《步步驚心》不但令鄭嘉穎在內地人氣爆燈,更令其身價暴漲,由《步》 15萬一集急升至現在拍《葉問》 30萬一集,成為無 綫今年最賺錢的男藝人,難怪視帝一直留在國內拍劇,唔願返香港。

在國內拍劇時間久了,鄭嘉穎似乎已被同胞同化,變得麻甩。記者親身到上海昆山採訪《葉問》拍攝情況,國慶當晚( 1日)鄭嘉穎與劇組人員到陽澄湖附近的「琪姐蟹坊」食大閘蟹,可能是同 枱全男班的關係,他完全不顧儀態,用完手指公撩鼻,不久啜手指,顯得好自在好過癮。

放大圖片

埋單八千

國慶當晚,鄭嘉穎先與兩名女助手到水池揀蟹,他手持的大閘蟹約四両重一隻,每隻四十蚊人仔,當晚柯打了過百隻,連其他餸菜,埋單八千幾元。

放大圖片

再吮手指

鄭嘉穎挖完鼻孔未有洗手,繼續食蟹,未幾竟然好滋味咁吮剛才挖鼻孔的手指,極度噁心!

放大圖片

牙擦蘇上身

飲到左眼爆紅筋的鄭嘉穎含住蟹殼扮牙擦蘇,睇落又幾神似,下次開拍「黃飛鴻」可以自薦喎!

放大圖片

扯煙

視帝似乎好享受喺室內扯煙,表情極度享受,相信呢個樣喺電視劇絕對睇唔到。

飲啤酒降火

記者在窗外數住鄭嘉穎共擦了 9隻蟹,狂隊 15杯啤酒,而且杯杯清,看似極度享受。知情人士透露:「嘉穎 嚟 咗昆山拍劇兩個幾月,每日拍十幾個鐘,拍完都返酒店休息,晚餐通常叫 room service。今次國慶去食蟹,係當慰勞劇組人員。 嗰晚佢好高興,成班男人食煙飲酒講粗口,佢都係做番自己,仲話食蟹飲啤酒可以降火,所以不停搵人隊酒,連老闆娘經過佢都唔放過,要同人飲番杯。」

難得外出吃飯當然要飲個痛快,幸好鄭嘉穎未有飽暖思淫慾,飯後即乖乖返酒店。如此檢點,都因早前林峯、吳卓羲及黃宗澤都在國內惹上桃花劫所致。據知無 綫高層樂易玲已下令嘉穎戒女色,除了拍劇聘請的女助手外,其他時間都不可有女埋身。食蟹當晚,除了兩名女助手外都是全男班。

放大圖片

四圍隊酒

飲到尾聲, high爆的嘉穎不時彈起身 揾人隊酒,食大閘蟹同飲啤酒同樣寒涼,不過嘉穎燥底,冇所謂啦!

放大圖片

葉問好酒量

眾人吃飽後步出蟹店,隊咗十幾杯啤酒嘅鄭嘉穎依然行得穩唔使助手扶,之後坐保母車返酒店,沒有再外出。

女主角反應冷淡

鄭嘉穎一向有女人緣,早前有傳與《葉問》飾演葉問太太的韓雪撻 著。連日來鄭嘉穎經常主動撩韓雪傾偈,人前人後都稱呼她做「老婆」,記者聽到兩人其中一次對話中,他提到拍打鬥戲時弄傷眼睛,即時左手按住左眼,裝作痛楚,不過韓雪似乎未有動容,冷淡回應。鄭嘉穎惟有飲啖熱茶避尷尬,冇癮地行到別處刨劇本。而兩個女助手都好識做,即時左右服侍,免得老闆唔高興。

為了投入角色,除了經常與韓雪傾偈增加「夫妻」感情,鄭嘉穎更特意買了木人樁放在酒店房內,隨時可以葉問上身練功。搏老命投入演出值得一讚,不過睇完佢麻甩樣,隨時嚇走 fans呢!

放大圖片

私家開工車

早前鄭嘉穎以 80萬人仔買了這架旅行車,裏面有電視、梳化、組合櫃、按摩椅等,埋位前他都會在車廂小休。

放大圖片

女主角 cool爆

在劇中飾演鄭嘉穎太太的韓雪,在片場表現 cool爆,即使鄭嘉穎主動撩傾偈,韓雪都好似冇乜反應,搞到男方勁冇癮。

溝女聖手

42歲的鄭嘉穎,次次拍劇都與同劇女角傳緋聞,幾乎無一幸免。難怪有指樂小姐下令要他戒女色,以免影響形象。

苟芸慧

11年 10月,拍《怒火街頭 2》傳與同劇女角苟芸慧搭上,由於女方採取主動,鄭嘉穎難以抗拒,拍劇完畢後戀情無疾而終。

劉詩詩

11年拍內地劇集《步步驚心》,被指與同劇演員劉詩詩相當投契,女方更主動出擊,相約鄭嘉穎收工打邊爐。

佘詩曼

08年為新劇《法證先鋒Ⅱ》密集宣傳,有傳鄭嘉穎背住女友周麗淇狂追阿佘,更多次被斷正鬼祟約會。但因男方不願公開戀情, 09年最終分手,去年底再傳二人翻撻。

放大圖片

劉穎

今年三月,有指與國內劇《英雄》中飾演西施的內地人氣姐仔、 23歲的劉穎暗交。在劇集煞科宴上兩人互敬隊酒,又拖又扶一齊走。圖片

放大圖片

徐靖雯

10年,被踢爆在西貢寓所窩藏國產女模徐靖雯( Jenny)三日三夜。戀情曝光後,有指鄭嘉穎認為是女方借緋聞上位,即時斬纜分手。圖片



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...