搜尋此網誌

2012年10月31日星期三

[FACE] 鬥碌咭 有線 陸浩明 過檔 爭節目 黎芷珊 鬥 霸女主角

黎芷珊用咗半年籌備《最佳男主角》,當正自己親生仔一樣,肯定唔想俾其他人插手!


真面目

鬥碌咭 有線陸浩明過檔爭節目 黎芷珊鬥霸女主角

2012年10月31日
查小欣的《爆足一週》收視愈跌愈低,由最初的 17點暴跌至 14點,為免變亞視單位數收視, TVB終於宣布腰斬節目,播完週日第 4集已冇得再爆。

小欣姐失威,相反黎芷珊的《最佳男主角》走勢淩厲,平均有 24點收視,贏足幾條街。 TVB亦計劃添食搞《最佳女主角》,芷珊更已聯絡劉嘉玲、楊千嬅等人助陣,但據知高層餘詠珊眼見反應好,竟打算安排由有線過檔的愛將陸浩明插手做主持,飛芷珊出局!難怪芷珊姐姐週一心都淡,「你問番餘小姐啦!」
黎芷珊入行 28年,圈中朋友多到數唔曬,巨星都要畀面上《最佳男主角》做嘉賓,而且集集交足貨,例如謝霆鋒接受訪問時,便自爆曾患皮膚癌,該集出街後即成為 C1頭條。
放大圖片
陸浩明曾訪問過劉嘉玲,有機會與黎芷珊拗手瓜,鬥快約到嘉玲做嘉賓。
放大圖片
查小欣 out

查小欣的《爆足一週》,最後 1集迴光反照,平均收視比上週回升 3點至 17點,可惜最終都要腰斬收場,真係千年道行一朝喪!

畀靚位愛將

放大圖片
《最佳男主角》由陳志雲構思,原本打算搵李浩林(左)負責約女嘉賓,可惜李 hea住做,最終被 out!
觀眾勁 like,芷珊姐姐早前曾透露希望添食,食住條水搞《最佳女主角》,又放風希望邀請劉嘉玲、鍾楚紅及楊千嬅等做嘉賓,維持強勁卡士。

芷珊姐姐心紅想長做長有,不過據知無綫非戲劇製作總監餘詠珊唔係咁諗,打算空降剛由有線過檔的主播陸浩明(花名 6號)插手,硬搶地盤。「 6號 啱 啱喺有線過 嚟,未有節目揸手, Sandy(餘詠珊)見《最佳男主角》受歡迎, 6號手頭上班星有卡士得 嚟又夠後生,可以吸引多 啲後生仔睇,咪打算飛起芷珊囉!其實一睇就知佢想畀個靚位自己人上啦!」知道人士透露。

「嘉賓聯絡緊!」

陸浩明在有線主持《主播會客室》多年,經驗豐富,而且儲落一班明星好友,據知鄭秀文、吳君如等巨星私下常相約飯局。

面對有高層撐腰兼有自己明星班底的陸浩明,芷珊惟有加多兩錢肉緊,希望早一步落實嘉賓陣容,同對手拗手瓜。週一( 29日)芷珊接受本刊電話訪問時,特別強調已經「做緊嘢」,擺明唔想有人叉隻腳入去。「我未聽過會搵 6號做《最佳女主角》喎,我自己就已經做緊嘢,之前傳過 嘅嘉賓都聯絡緊!(驚唔驚俾人搶飯碗?)我唔知,你問番餘小姐啦!」至於挑戰者 6號,就話會隨時候命頂上,「我暫時未收到消息,但我做娛樂主持都有 5、 6年,要我做絕對冇問題!」

鬥曬冷

黎芷珊手頭上粒粒巨星,有機會約到鍾楚紅等有分量女星受訪,但其實陸浩明都唔弱, Sammi、 Kelly、林嘉欣、梁詠琪等全部相熟,絕對有力一戰!
放大圖片
霆鋒喺節目自爆曾患皮膚癌,該集收視有 26點,非常理想。
放大圖片
梁詠琪
放大圖片
林嘉欣
放大圖片
林嘉欣

餘詠珊(小圖)雖然係殼王愛將,但空降 TVB後極受爭議,更被指偏心 黃翠如、洪永城等前有線舊下屬。
放大圖片
鍾楚紅
放大圖片
楊千嬅
黎芷珊用咗半年籌備《最佳男主角》,當正自己親生仔一樣,肯定唔想俾其他人插手!

添食有變數

放大圖片
星爺同芷珊識於微時,但現時星爺咁忙,想度期都唔易!
《最佳男主角》收得, TVB及黎芷珊正聯絡更多嘉賓,希望節目長做長有。不過之前傳過的吳彥祖、甄子丹及星爺,原來仍未落實,芷珊話希望盡快搞掂。「班巨星太難度期,你哋講呢 3個我都籌備中,但我個人好穩陣,要真係坐低傾曬偈先會公布,唔會亂吹!」
放大圖片
吳彥祖
放大圖片
甄子丹

蘇民峰:我唔驚俾人腰斬

《爆足一週》 4集玩完,據知即將由蘇民峰主持的風水節目《順風順水》接力,對於該時段收視唔掂,蘇師傅好有信心唔會步查小欣後塵,「個節目好似係 11月 18號出街,不過 𠵱家都未開始拍。我對查小欣個節目冇意見,我自己就淨係會諗觀眾鍾意乜,我又唔會請嘉賓上去,淨係會講 18區 嘅地運,呢 啲一定收 㗎!同埋我哋落足料,之前《食得風騷》都有 24、 26點收視,所以我唔驚俾人腰斬!」
放大圖片
查小欣話檢討完節目後,會喺下年再嚟過,但班網友就插爆,講到明 2013都唔想再睇。


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...