搜尋此網誌

2012年10月31日星期三

[FACE] 郭羨妮 強國 老公 冇公德

同老公企到離行離列,一個煲煙、一個週圍瞄,郭羨妮一瞄到有鏡頭,即刻做 嘢。


FBI

郭羨妮強國老公冇公德

2012年10月31日
FBI喺呢行做咁耐,最睇唔慣有 啲明星講一套做一套,對住鏡頭例牌扮曬魚蝦蟹,仲有鋪一出事就惡人先告狀癮,成日老屈記者生安白造。唔好講咁多,有圖有真相,睇下你 哋點狡辯囉!

前週三( 17日)咋嘛, FBI喺清水灣半島撞到郭羨妮同朱少傑兩公婆。平時成日 喺微博曬恩愛讚老公上進, FBI就睇住佢兩個當日離行離列等的士,國產老公朱少傑仲要鬼咁冇公德心,煲完煙掉煙頭落地。唔係 噃,後尾佢兩個明明又繑又攬仲要有手尾踎低執煙頭㗎喎?咪就係郭羨妮見到 FBI個鏡頭, 嗱 嗱聲向老公通水,跟住一齊做戲補鑊囉!今次 FBI俾曬你睇,藝人真面目一目了然啦!
放大圖片
執煙頭

明明掉 咗煙頭落地下,朱少傑聽完老婆提水, 嗱 嗱聲執番佢,一早掉落垃圾桶就唔使咁多餘啦。
放大圖片
扮恩愛

未發現 FBI時各有各行,一發現鏡頭,郭羨妮繑實老公又摸面又咬耳仔,記者都冇嗌 action,慳番啖「戲」啦!
放大圖片
冇風度

裝模作樣都冇用,提少句 啫,上的士時朱少傑就搶住 喺老婆前面上的士喇,貫徹強國人乜都搶作風,呢 啲先係真面目!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...