搜尋此網誌

2012年10月31日星期三

梁政玨拋胸 姣壓Chilam

video


梁政玨拋胸 姣壓Chilam

爆乳梁政玨 當街胸壓Chilam

早前喺微博鬧完TVB助導唔專業嘅張智霖(Chilam),前晚8點幾又見到佢喺中環荷李活道一間酒吧幫TVB套劇《衝上雲霄II》埋尾,同場仲有梁政玨。講吸引力點都係梁政玨一條低胸裙,露出超過4吋嘅事業線加埋長腿勝出喇。

Chilam同梁政玨未埋位嘅時候坐埋一邊對稿,正式埋位拍攝時,梁政玨就坐喺酒吧外面一張梳化,Chilam就坐低一級枕喺梁政玨嘅大髀度。劇情好簡單,講失意嘅Chilam喺度飲悶酒,梁政玨就喺旁邊開解之餘,似乎對Chilam好有興趣,不時搭住佢條頸,仲借啲意胸壓埋去挑逗。



《今日我至Cut》

梁政玨件衫低胸到個導演要嗌cut,家陣唔係拍緊三級片呀!



後排攻擊



俯身色誘

越露越多

TVB嘅劇情可謂越來越大膽,事關梁政玨成日要烏低身去同Chilam講嘢,加上佢件衫真係好低,令佢條事業線越露越多,拍嘅時候已經不停拉衫,當導演一叫cut嘅時候,就見到梁政玨急急腳走入酒吧廁所,拉番好件衫先敢出嚟,啱嘅,要露都番留拍電影搵真銀先啦。

採訪、攝影:朱志聰、徐錦池



拉衫整理

上一則:李彩華唔認露點 Jessica C.爆乳失控見暈

下一則:謙仔馬路狂奔 險成輪下魂



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...