搜尋此網誌

2012年11月3日星期六

[忽然1周]開刀誕 7.3磅邦女 直擊羅敏莊 deep V入院

10:40pm十指緊扣 <br><br>羅敏莊與老公十指緊扣入浸會醫院,準備翌日開刀產女,兩人心情雖然緊張,但臉上顯露笑容。據知當晚兩人先外出吃飯,吃飽才入院。


滾熱辣

開刀誕 7.3磅邦女 直擊羅敏莊 deep V入院

2012年11月02日

繼朱茵早前誕下 6.6磅 B女後,娛樂圈又多一名小龍女喇!周二(30日)羅敏莊(Mimi)剖腹誕下 7.3磅 B女陳禛(Jan)。榮升爸爸的陳國邦直認幫女兒剪臍帶一刻感動到喊:「我未試過揸住把鉸剪咁緊張, 嗰一刻 feel到自己流緊眼淚!」

陳禛健康出世當然感動,但原來都有段驚險小插曲。羅敏莊臨生前一個月, B女生長得好快,更有早產跡象,年屆 37的羅敏莊曾要求提早開刀,不過醫院卻以「冇 牀位」為理由,拒絕改期。

周一(29日)本刊直擊羅敏莊由老公陳國邦拖實入院產女, deep V入院的 Mimi,身材明顯兩 cup跳,睇 嚟囡囡一定唔會餓親!

放大圖片

餅印母女

周三( 31日) B女出世第二日,面色紅潤, Mimi抱住熟睡囡囡阿 Jan合照,一副有女萬事足樣,好溫馨。

放大圖片

10月 29日 10:35pm產前巨肚

陳國邦揸車送老婆去醫院,落車時 Mimi穿上薄薄外套,以免 著涼。嘩!重了 40磅的她,個肚真係好巨喎!

羅敏莊 09年與拍拖七年的陳國邦結婚,三年後終於結束二人世界,初嘗做父母滋味。本刊記者一早收到消息,知道 Mimi已預約周二(30日)於九龍浸會醫院剖腹生 B,更獨家直擊整個入院過程。周一(29日)晚上 10時許,陳國邦駕 著 Audi Q5房車,載住腹大便便的老婆,到達醫院停車場。落車後,陳國邦拖實 Mimi,並拎住一袋二袋「走佬袋」,盡量減輕 Mimi負擔。 Mimi曾自爆由上圍 A cup升到 C cup,當日她身穿吊帶 deep V背心,竟有爆乳效果,不過手腳依然纖瘦,絕對得天獨厚。

放大圖片

有料到

側面睇, Mimi件小背心盡顯激凸身材,前所未有咁勁,就連陳國邦亦笑說:「嘩,老婆你好大喎!」

放大圖片

11:00pm住私家房

房內空調還未開動, Mimi隨即把外套脫下,致電與友人閒聊,老公就忙於整理物件。這間單人私家病房,五日四夜房租過萬,加上醫生開刀費及其他醫療雜費,估計埋單約 8萬。

放大圖片

10月 30日 8:45am全家福

在手術室順利誕下 B女後,一家三口即時拍下第一張合照。

陳禛性格男仔頭

陳國邦與羅敏莊擇吉日,讓愛情結晶品陳禛於周二 10月 30日上午八時半出生。玄學家麥玲玲大讚 B女旺爸爸:「 BB屬木,生於秋天所以屬於浮木,適宜留長頭髮同埋多用綠色 嘢。佢同父母感情都會好,旺爸爸多 啲,性格會偏向男仔頭。不過佢命格注定會離鄉別井,應該十幾歲就會去外國讀書,第時從商做生意會適合。」

對於 BB女取名,師傅則指「禛」是古字:「意思係用誠意感動上天,其實比較少人用到呢個字改名,不過幸好靠邊讀邊都識讀,人緣都 OK。」

8月影大肚寫真

今年 8月,佗住 8個月大肚的羅敏莊,與老公影了一輯大肚凸臍寫真。向來瘦蜢蜢的 Mimi,上圍從未如此豐滿過,穿上多套比堅尼,渾身充滿自信。

深夜時分醫院人流明顯較少,不用數分鐘兩人已辦好入院手續,手拖手步入單人私家病房。現場所見,陳國邦即時整理帶來的物品,如盒裝紙巾、水杯等。據知準爸爸當晚一直陪伴 Mimi,讓她可安睡一晚,養足精神,到翌日早上 8時半剖腹誕下 B女陳禛。

B女過大恐早產

囡囡健康出世, Mimi放下心頭大石,但原來陳氏夫婦一度擔心會早產。知情人士說:「 Mimi一直都佗得好好,阿囡 喺肚裏面生長得比預期快,醫生話 BB好吸收,出世一定係肥 B。到預產期前個幾月,醫生話有機會早產,嚇到 Mimi即刻話要改早 啲入院開刀。不過醫生話可以睇定 啲,唔使緊張,況且醫院 嘅 牀位好緊張。 Mimi惟有博一博照原定日子開刀,但個心一直都好驚會早產。好在 BB生性,依家母女平安, Mimi安心曬!」

陳禛樣貌可愛,喊聲中氣十足似足媽咪,剛榮升爸爸的陳國邦說:「佢擘大個口大聲喊,好似學媽咪唱歌咁,好搞笑!我有陪 Mimi入產房,負責剪臍帶嘛!不過估唔到條臍帶好似生腸,我未試過揸住把鉸剪咁緊張。其實醫生同護士都夾好曬個位,好穩陣,我只係跟佢 哋 mark嗰個位去剪就 ok,但係都緊張到手震,而且好感動, 嗰一刻我 feel到有眼淚流出嚟!之後 Mimi話要影一家三口合照,好彩我一早預備鬚刨,剃乾淨 啲鬚先影全家福!」

聖誕期即復出

放大圖片

今年初,羅敏莊換了架價值 60萬的 Audi Q5代步,個款夠型車身又高,絕對方便 BB上落,真係世上只有媽媽好。

阿邦表示希望兩年後追多個,今次榮升爸爸,無 綫《東張西望》都有到場採訪。換句話 BB一出世就帶挈父母賺騷錢,認真好腳頭,就連阮兆祥都話要做 B女契爺。至於 Mimi何時產後復出,阿邦說:「佢會繼續做幕前工作, 12月聖誕檔期會復工去內地表演,希望第日出外工作可以帶埋 B女,一家三口黐到實啦。」

榮升媽咪的羅敏莊則大讚女兒 Jan可愛:「班護士都話阿 Jan有對修長美腿,似陳敏之喎!其實我之前覺得 BB喊會好嘈,但依家聽到 Jan喊,又覺得好可愛,真係好奇妙。陳禛呢個名係阿邦改 嘅,佢知我鍾意《精武門》李小龍飾演 嘅陳真嘛,英文名 Jan,都係為 咗我偶像林海峰而改,哈哈!」囡囡改名都投 Mimi所好,陳國邦果然錫老婆。

狂搵奶粉錢

羅敏莊與陳國邦多年來都靠實力在娛樂圈打滾,兩人勝在勤力密密做。今年 4月羅敏莊宣布有 咗冇再拍劇,但搵錢能力依然唔弱。依家 B女出 咗世,廣告贊助亦接踵而來,爹 哋陳國邦又有多套劇排住播,邦女唔憂缺奶粉錢啦!

陳國邦

劇集

《大太監》、《幸福摩天輪》、《仁心解碼》

約 60萬

舞台劇

《蝦碌戲班》十五場(今年 12月)

約 8萬

登台騷

約十個

40萬

爹 哋全年收入約 108萬

羅敏莊

商場騷

約二十個(今年 4月至明年 3月)

共 80萬

演唱會

廣州《一屋寶貝》共三場(今年 12月初)

約 10萬

〈真. SING.情〉演唱會及 DVD收入

約 20萬

媽咪全年收入約 110萬



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...