搜尋此網誌

2013年4月9日星期二

霆鋒唔怕栢芝跳水有危險

霆鋒唔怕栢芝跳水有危險



cript type="text/javascript">      

藝人謝霆鋒日前從寧波參與朋友聚會後返港,步出機場時,他心情大靚,全程面帶笑容。提到現時內地H7N9疫情嚴重,霆鋒說:「大家都小心啲,注意洗手!」問到會否叫小朋友注意衞生,他點頭笑而不語。

問到前妻張栢芝參加內地跳水節目,他有否聯絡對方了解情況?他謂:「冇!(驚唔驚佢危險?)有準備嘅,你估人哋節目傻嘅咩!」

另外,霆鋒指會出席華鼎獎頒獎禮,他憑英皇電影《消失的子彈》入圍最佳男主角,現時網上投票領先,他就笑言沒有留意。

(即時新聞,即時新聞,realtime)

歡迎關注微信:hkchannel,更方便地獲取最新資訊


.霆鋒唔怕栢芝跳水有危險
http://hittt.blogspot.com/2013/04/blog-post_7376.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...