搜尋此網誌

2013年1月30日星期三

[FACE]吳亞馨唔認朱孝天

吳朱係因為拍中天電視劇《記得,我們有約》而撻 著;上年 6月,二人仲齊齊上《康熙來了》,被小 S迫供。網上圖片


FBI

吳亞馨唔認朱孝天

2013年01月30日

上年捲入台灣淫少李宗瑞偷拍風暴嘅女星吳亞馨,最近被影到翻撻舊愛朱孝天,仲有二五報料話佢哋同遊日本,搭華航班機由東京返台灣,刻意前後腳出閘。

難得朱孝天唔介意吳亞馨 嘅過去, FBI都以為吳亞馨今次執到,點知佢竟然唔領情,仲急急出來澄清:「我才剛要重新出來,寫我結婚,誰還找我啦?」唔認唔緊要,但吳亞馨仲要自爆有其他追求者,「除非我遇到一個讓我不用工作、對我很好的人,他照顧我也照顧我的家人,那我就可以大大方方地在忠孝東路上手牽手,向大家宣布我要結婚。在還沒遇到那人前,我不會讓自己屬於誰。」

吳亞馨大口氣,但淫照事件上星期又有新進展。一輯之前未曝光、疑似吳亞馨 嘅床照上星期 喺網上瘋傳。咁多港女好 哋 哋都嫁唔出,如果吳亞馨真係堅持要搵個真心愛佢、又唔使佢做 嘅人先嫁, FBI真係 喺度誠心祝福佢。

放大圖片

朱孝天上週二下晝上咗朋友架車,然後去咗和平西路一幢大廈,準備會合馨馨囉!台灣圖片

放大圖片

吳亞馨等朱孝天落咗樓 40分鐘之後,就出現喺大樓門外,跟住吳亞馨仲上埋朱孝天架車。台灣圖片

上星期網上又突然瘋傳一輯疑似吳亞馨 嘅新床照,相中疑似吳亞馨 著住底衫底褲 喺床上典來典去,相當 high,更有唔少祼照。不過相中就唔見李宗瑞(小圖)個樣。

放大圖片
放大圖片

網上圖片



.[FACE]吳亞馨唔認朱孝天
http://veryy8.blogspot.com/2013/01/face-face_266.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...