搜尋此網誌

2013年1月30日星期三

[FACE]落難公主 楊汀叮




Beauty Hunt

落難公主 楊汀叮

2013年01月30日

有「翻版劉心悠」之稱旳模特兒楊汀叮( Christine),由龍友私影妹做起,到 09年被好姊妹 Angelababy引薦入同公司,挾住 Baby師妹之名,轉眼已撈咗七年。以為佢唔憂柴米,但原來當初做私影係為勢所迫。父親投資失敗,才令她要走上私影路供自己讀大學。

同期𡃁模各有發展, Janice Man投身黎明旗下,而 Angelababy更已是黃曉明女友在內地爆紅,楊汀叮亦轉了新經理人,她說要全力進攻,追回過去 7年浪費的時間。

Profile

放大圖片

楊汀叮 Christine(原名楊蕾)

年齡: 26

三圍: 32、 24、 34

學歷:英國倫敦大學電腦及資訊科技學士

最愛歌手:楊丞琳

蛇年目標:返內地發展,拍戲

放大圖片

楊汀叮與 Baby相識多年, 2人情同姊妹,雖然少見面,但感情一樣咁好。咁啱汀叮同 Baby同月生日, 2人同日慶祝,感情不變。

父親當工程師,母親開餐廳的楊汀叮,自幼雙親同家姐當佢小公主一樣寵愛有加,但幸福生活到她中五那年便幻滅。「嗰陣我讀緊中五,爹哋淋巴癌翻發,加上佢內地投資失敗又炒燶股票,環境突然變曬。媽咪又懷疑爹哋出面有女人,搞到成日嗌交,我咪出去影相賺錢供自己讀書囉!就算之後去英國讀大學,都係自己搵錢供自己,嗰年真係咁大個女嘅穀底。好在之後家姐畢業幫手搵錢,現在啲債項已經還清。不過父母積蓄已經冇幾多剩,我生活都係要靠自己。」

Baby鼓勵

輾轉在模界磨足 7年, 09年簽畀 Angelababy經理人時一度備受關注,現已 26歲兼已轉投新公司的楊汀叮,坦言希望轉型博出路。

「阿 Kim( Baby經理人)唔係好明我想要乜,淨係專注幫我接 model工作,其實我想試多啲拍戲。轉咗新公司後,我多咗機會,可以唱歌、又有微電影《預見》拍,我要更加努力追番之前浪費咗嘅時間。但我都好多謝 Baby引薦我畀阿 Kim,佢成日鼓勵我唔好放棄,雖然佢紅咗,但我哋關係一樣好 close。」

放大圖片
放大圖片
放大圖片

拍攝微電影《預見》與舞台劇演員周子龍演情侶,雖然 2人冇親熱鏡頭,但汀叮話拍嗰陣都會尷尬。

明明在英國倫敦大學讀電腦及資訊科技學士畢業,但卻堅持在模特兒圈打拼,楊汀叮原來亦試過考慮轉行:「我試過喺 IT公司做,但真係接受唔到,我覺得好悶同埋 Daddy同我講女仔做 IT好蝕底,好多人會覺得你冇料到,所以最終都係做番 model。」



.[FACE]落難公主 楊汀叮
http://veryy8.blogspot.com/2013/01/face-face_30.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...