搜尋此網誌

2013年1月30日星期三

女人42 萬綺雯

女人 42 萬綺雯


女人42 萬綺雯

FACE週刊 第第297期

出道 24年, 42吋長腿一直是萬綺雯的標誌; 24年過去,現年 42歲的萬綺雯長腿不變、容顏不改,連觀眾緣亦沒減退,轉投無綫的頭炮演出就賺得全城正評,上週首播,《老表,你好嘢!》錄得平均 33點、最高 37點收視,破了近年劇集開播紀錄。

記者身邊盡是七、八十後,人人都說,自己是看萬綺雯長大的,人人也都納悶,我們都老了,萬綺雯是怎麼愈活愈年輕的?

她回答說:「因為我識揀!」

20年前被亞視當係寶,她寧願解約也不願劇接劇:「我揀咗身體健康。」

13年前演馬小玲紅到裂,她與編劇陳十三閃婚:「好多人話我喺最紅嘅時候放棄咗過檔無綫、拒絕其他大經理人公司,好鬼傻。我同佢哋講,放咩棄啫?喺我角度,嗰個 moment我揀咗我認為最珍貴嘅嘢──我老公。有冇揀錯,大家放長雙眼睇,時間會證明一切。」

婚後 13年,時間果然證明了一切。

每天一開電視,篤眼篤鼻盡是捱到殘、算到盡、兩頰愈來愈削、鼻哥愈來愈似小醜的那幾張面孔,難怪,久休復出的幸福人妻會讓觀眾們精神為之一振、會令旗下成村花旦的樂易玲亦驚艷。

收視 天與地

89年參選亞洲小姐獲得亞軍,一簽約就開始拍電視劇,萬綺雯 18歲就是亞視當家花旦。近年亞視愈來愈頹,收視個個星期零雞蛋,萬綺雯其實經歷過亞視最輝煌年代,主演的《我和殭屍有個約會》系列平均收視過 10點,大結局最高錄得 20點收視。不過,亞視最勁,與無綫最勁,始終還差一大截。

「始終係弱台,以前拍完劇,唔敢希望收視,做好自己就算。以前劇集出街,個個都同我講:『阿蚊,你真係勁,套套劇收視都過 7點……』由收視 7點,到收視最高 37點,感覺兩個字:震撼!我一生人都未試過三十幾點收視,見到同劇演員個個好開心,周圍打電話通報,傻更更問人:『即係點?三十幾點喺無綫算唔算 normal?』佢哋話八點半啲劇,收 27、 28點係 normal,《老表,你好嘢!》平均 33點,最高 37點,好好喎!」

萬綺雯與她的代表作馬小玲,已經是全亞視最入屋角色,來到無綫,萬綺雯說才知道入屋亦有高低之分:「威力真係好強勁,我平時都喺西貢逛開。 Call的士,個司機姐姐一見我嘩一聲,同我講劇情,由上車講到落車;另一個司機哥哥,同我講應該要笑多啲,話我笑得靚,我答佢,我喺套劇係個 38歲嘅剩女,笑咁多,又點會係剩女呀……以前都有街坊同我講劇情,但唔會投入到咁,我??家知,咩叫入屋;以前有劇出街,宣傳拍照最多排一個星期,??家,由劇集出街前一個月,到打後兩個星期都未排完,我終於知道,拍完一套劇,受到觀眾、同行同傳媒關注嘅感覺係點。」

萬綺雯說,休息四年,在無綫重新開始,最寶貴的收穫還是總算滿足了家裏老人的多年心願:「 90歲嘅爺爺,都係睇開無綫,我知佢好恨睇我入無綫;我突然間嫁人,媽咪雖然唔出聲,我知佢心裏邊始終覺得個女可以再好啲;仲有老公,始終我哋一齊 13年,成日匿埋喺屋企,話題遲早會講完,??家每日都有新鮮事分享……簽無綫嘅最大收穫唔係有幾多收視、每集收幾多錢、可以有幾紅,真正賺到嘅係呢啲。」



42歲萬綺雯在《老表,你好 嘢!》中扮學生妹又扮美少女戰士,引發全民熱話,連樂易玲都承認力邀萬綺雯改簽經理人合約中。



去年 6月與無 綫簽下三年部頭約,繼《老表》後,再主演《好心作怪》,與苗喬偉演夫婦。

為甚麼要眼紅

再度走紅,立即就有是非跟身。有報道指,樂易玲用僅次於胡杏兒的每集五萬酬勞,利誘萬綺雯簽做親生女,引來過檔無綫的其他前亞視花旦眼紅。聽說,樂小姐召見萬綺雯,親口說過:「成個亞視,咁多年我淨係留意你一個!」;還有,《好心作怪》編審潘美鳳說整個劇本是對著萬綺雯張相寫出來……俾著第二個女藝人聽到這些,好難唔眼紅。

「我第一次見樂小姐,佢真係咁講過。係……呢句說話我聽得多,都係嘅……但出自高層嘅口,始終係肯定。《好心作怪》接住《老表,你好嘢!》拍,我本來推咗。有日撞到美鳳同監製張乾文,佢哋堅持要我聽咗個故仔先,然後張乾文望實我對眼:『蚊,你做啦!』你話我執到支好籌,無可否認,但我做每一樣嘢投入程度,睇電視嘅人未必會知,點解人哋拍完會再搵我,總有原因。」



劇運及高層緣都贏其他同樣過檔亞視女藝員九條街,有報道指萬綺雯惹來田蕊妮眼紅:「我唔信 Christy(田蕊妮)有咁講過。」《蘋果日報》圖片



二千年《殭屍 2》播出大結局收視高達 20點,萬綺雯卻在事業巔峰時與《殭屍》系列編劇陳十三撻著閃婚。《蘋果日報》圖片

上鏡身材 fit到漏,來到現場才發現萬綺雯瘦過頭,件件加細碼都浪唔起:「其實我??家已經肥咗十幾磅,個個問我點解肥唔到,我通常都係輕描淡寫:『唔夠瞓!』冇人知我背後做咗幾多努力。《老表》拍完同《好心作怪》之間得兩日時間畀我刨劇本,我踩足兩日冇瞓覺做功課。我咁多年都有一個習慣,每開一套劇就開一本簿,寫低所有場口、對手戲係邊個演員、應該著咩衫、感情瓜葛去到邊……《好心》我有好多獨腳戲,晚晚包廠淨我一個拍到天光、喊到天光。以前我唔敢過檔,係怕陌生環境,其實呢班新同事都好 sweet,燈光師陪我拍到天光,安慰我:『放心,我打燈打靚啲你!』;化妝師主動捉我出廠,要幫我執番個妝;仲有我喊到收唔到聲,道具哥哥當我細路咁氹我請我食朱古力……妒忌心,男女都會有,偏見,去到一個新嘅地方,少不免會存在。我咁多年都係,拍劇連瞓都唔夠時間,仲邊度得閒解釋。大家有眼睇,場戲係唔係我嘅都好,我都係咁做,做戲講嘅係 team work,一個人搶曬所有嘢,有咩意思啫?明明係一場群戲,但係見唔到呢班人有群體精神,又有咩意思啫?細個嗰陣,我都唔明,成日返去問老公,點解呢個唔鍾意我?點解嗰個要踩住我上?做咩要爭呢?……老公答案次次都係嗰句:『因為佢冇安全感囉!』我老公講嘢就係咁有分量,一句就將我由唔明,講到識得同情佢哋。」

萬大事有佢

由亞視最紅,做到無綫最搶手,與樂小姐商討中的經理人合約,萬綺雯說一切皆有可能,不肯定的事絕不公布:「連我都可以喺無綫出現,我唔敢再話呢個世界有啲乜係一定冇可能。咁多年嚟,我做人同做嘢都一樣,鍾意順住個緣分,有自己一套方法去衡量件事,點解做、點解唔做。總之我唔會爭,要爭,我唔會係今日嘅萬綺雯。」

這次之前,無綫上次熱情洽談萬綺雯過檔是 2000年,《我和殭屍有個約會 2》大收旺場,同時與無綫爭人的,萬綺雯還說有中港多間大型經理人公司和電影公司,她萬萬沒料到,《殭屍 2》的慶功宴上竟然和編劇陳十三過電,七日後就決定赴美註冊:「嗰個 moment,所有人都話我放棄咗黃金機會,其實我係捉緊咗最寶貴嘅嘢就真。好多人,總會有一刻,被沖昏頭腦,唔記得自己當初想要啲乜,但係我好清晰,由始至終我都知自己最想要一個家庭。點解你哋要覺得犧牲呢?其實嗰一刻,係我人生最開心嘅 moment。你知唔知?勾心鬥角係雙方嘅,我唔爭,所以呢啲新聞從來唔會喺我身上成立。喺呢行咁多年,話遇上所有嘢都係開心,擺到明係呃人。但係無論我喺出邊遇到乜,老公都話:『唔緊要,有我響度。』有老公畀咗最大嘅愛我,我覺得好夠,其他所有嘢都唔使要、唔使爭,有時係會蝕少少畀人,我都會同自己講,唔怕,我仲有好多,我仲有老公!」



走紅後成為雜誌報紙追訪目標的萬綺雯,被偷拍內容不是留在家裏淋花護草,就是在西貢沙灘片石吹風,極純情。



萬綺雯最心疼 90歲的爺爺(右二)和媽媽(左二):「等 咗咁多年,終於俾佢 哋等到我入無 綫拍劇。」

最甜

無綫編審潘美鳳寫劇本話是對著萬綺雯張相寫,我問萬綺雯,編劇老公陳十三難道沒想過為老婆度身訂做劇本嗎?萬綺雯回答:「佢係編劇、我係演員,一入組件事就會複雜咗,我好避忌,唔想有不必要嘅麻煩。」

編劇們寫起愛情故事,往往天花龍鳳、海枯石爛,我問萬綺雯,編劇老公陳十三的甜言蜜語肯定非一般吧!萬綺雯說,陳十三沒有甜言蜜語,讓她記了一輩子的,只有 03年在北京拍《殭屍 3》受傷時說過的:「佢話:『我真係好後悔……』佢話後悔畀我帶傷上陣,一路講一路喊……就係因為佢係我老公,我拍嗰陣時先至會咁搏命之嘛!」

演員老婆與編劇老公的最甜對話,莫過於此。

撰文:朱小博

攝影:範仲良

化妝: Lu

髮型: Domanic Tao@ Orient 4

形象: Bryan@ the Flaming

服裝: MARELLA、 WEEKEND by MaxMara

地點提供: Peak Cafe Bar



.女人42 萬綺雯
http://veryy8.blogspot.com/2013/01/42_30.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...