搜尋此網誌

2013年1月30日星期三

[FACE]彭丹掟錢做政協?

上週四, 40歲彭丹以甘肅省政協委員身份出席政協甘肅省第十一屆委員會第一次會議,其間表現認真,並提出「甘肅成立影視基地」提案。網上圖片


FBI

彭丹掟錢做政協?

2013年01月30日

上星期,已淡出影圈 嘅三級片艷星彭丹忽然現身蘭州,出席政協會議,原來係獲委任甘肅省政協委員。

FBI唔想 喺度討論呢個笑話有幾咁好笑,反而好奇點解來自湖南、又去過美國生活 嘅丹丹,點解無厘頭代表甘肅。內地就有傳媒打過畀丹丹,佢話其實自己 喺當地投資 咗好多錢,「因為我有很多電影、電視劇都是在甘肅拍攝的。最近的一部電影《南泥灣》就是在甘肅完成的。而且我也有在甘肅投資,建立影視城的打算。」丹丹仲話:「公眾沒有用發展的眼光看我……我是全國青聯常委、中國致公黨中央文體委員,因此通過致公黨內的推薦,成為一名政協委員。」一句講曬,有錢就得,講咁多做乜?

放大圖片

丹丹喺美國朱利亞音樂學院舞蹈系畢業,所以佢最擅長「一字馬」。

放大圖片

丹丹拍過超過 40套電影,當中唔少係三級片。其中 喺《狼吻夜驚魂》就疑似露過點。

放大圖片

網上圖片

上週二,因工作缺席 喺廣州舉行 嘅廣東省政協開幕大會 嘅廣東省政協委員星爺,終於 喺上週五現身。由於遭到大批傳媒追訪,保安於是夾手夾腳「抬」星爺離開會場,場面混亂。



.[FACE]彭丹掟錢做政協?
http://veryy8.blogspot.com/2013/01/face-face_1478.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...