搜尋此網誌

2013年1月30日星期三

偉仔撇甩嘉玲 同佬行街

video


偉仔撇甩嘉玲 同佬行街

偉仔撇甩嘉玲 同佬濕平

【中環】近期大熱嘅電影梗係王家衛套《一代宗師》啦,無論你鍾唔鍾意都好,毫無疑問都係話題作品。我哋呢位宗師梁朝偉經過一輪各地嘅宣傳之後,近日回歸香港,前日5點幾同老友吳廷燁去咗中環行街。可能早輪經常舟車勞動同埋成日要上北京呢啲咁凍嘅地方,我哋嘅宗師似乎病咗。



【今日我至齋】身為一代宗師嘅偉仔(左)前日扮到蒙面超人咁同老友吳廷燁出中環行街,佢份人咁齋,難怪嘉玲可以咁放心自己去剪髮啦。



■偉仔兩個大男人一入店就有目的上咗樓上睇嘢,唔夠15分鐘就離開。



■病咗嘅宗師偉仔做咗口罩男,亦睇得出佢幾有公德心。

戴口罩著羽絨

前日嘅氣溫都好高,不過偉仔仲係羽絨不離身仲戴埋口罩,身後孭住個大背囊。佢哋一行兩人先喺置地廣場行咗一陣,跟住就行咗去電車路,跟手上咗間名店二樓睇衫。兩個大男人睇衫都爽手,唔使15分鐘就睇完走人,之後就去咗太子大廈上樓嘆茶。咁啱差不多時間6點左右,偉仔老婆劉嘉玲都喺太子大廈地下嘅髮型屋整緊頭髮,不過兩公婆冇交流各自各忙。嘉玲入去嘅時候都戴住口罩,相信同偉仔一樣都係病咗,由此可見兩公婆都好有公德,注意公眾衛生。見到嘉玲整咗差不多兩個鐘就離開,一出門口就上咗架七人車走人,唔知有冇車埋老公偉仔呢。

採訪、攝影:吳耀輝



■戴住口罩嘅嘉玲由助手陪同剪頭髮。



■同老公擦身而過,但係都冇見面嘅嘉玲,剪完髮就極速跳上七人車走人。

上一則:芷珊內衣贈YoYo GiGi祝白頭到老

下一則:過氣亞姐拋胸搶鏡



.偉仔撇甩嘉玲 同佬行街
http://veryy8.blogspot.com/2013/01/blog-post_9797.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...