搜尋此網誌

2013年1月11日星期五

[忽然1周]台灣農場蝕足四年 甄妮鬧人穀個唱撲水

我鬧得好爽!(設計對白) <br><br>鬧人唔使本的甄妮,近日頻頻發功數臭時下歌手,見報率大增。


滾熱辣

台灣農場蝕足四年 甄妮鬧人穀個唱撲水

2013年01月11日

甄妮下月紅館開三場告別個唱(利益申報: 2010年已掛過告別牌頭於紅館開騷)。之前四出宣傳的她,突然傳出她冷藏亡夫傅聲精子生下女兒甄家平( Melody)的消息;近日她又再翻舊帳鬧 G.E.M.冇家教唔打招呼,繼而揞名寸林峯抽水。

記者發現甄妮今次個唱去飛慢,賣飛個多月只得山頂位滿座,銷情欠理想外,甄妮斥資四千萬於台灣打造的農場,原來已有四年冇對外開放俾遊客參觀。單是農場四年來的營運開支,已令她身家唔見一大截。

難怪今次 59歲的甄妮愈老愈有火,毫不介意由殿堂級歌手變成口沒遮攔的樂壇判官,四圍辣只為穀飛撲水救農場。

老牌歌手甄妮恃老賣老,連日來不停發功,數臭時下樂壇歌手。鬧 G.E.M.唔主動打招呼外,她於報章亦揞名指控陳慧琳、謝安琪和林峯冇禮貌。一眾歌手被人抽水,決定封嘴不作評論,而曾於微博公開向甄妮道歉的 G.E.M.,近日亦轉口風堅拒妥協,其經理人張丹說:「我哋要講嘅都講曬,亦唔會當面同佢道歉!」

放大圖片

寸林峯抽水

甄妮暗寸林峯抽佢水:「佢見到我都係眼望望,但最奇怪係佢接受電視台訪問時,話見到甄妮姐姐好開心囉!」事後記者問過林峯,他說:「我好尊重前輩,呢件事我唔評論。」

放大圖片

𡁻謝安琪拒影相

甄妮爆謝安琪拒絕與徐小鳳合照,她說:「個個(後輩)都好 nice,但佢助手竟冷淡轉述:『佢唔舒服,唔影喇!』」

放大圖片

鬧 Kelly冇禮貌

甄妮連人緣甚佳的陳慧琳都唔放過,她說:「佢都係冇乜禮貌,有次我喺後台同郭富城傾偈,佢既冇打招呼,亦都冇插嘴。」

放大圖片

抦 G.E.M.冇家教

提到 G.E.M.(鄧紫棋)有「小巨肺」稱號,巨肺甄妮發火:「有次喺大球場見過佢,佢睇唔到我。」事後 G.E.M.已於微博道歉,並解釋自己細膽才唔敢打招呼。

銷情慘淡

儘管甄妮不時出口術穀飛,但個唱銷情欠佳,頭兩場只有得少量座位的 180元平價飛賣清(上圖)。記者更發現尾場的座位表,有大量座位以灰色遮住唔賣。票房職員說:「我都唔知,係大會安排。」

向張耀榮𢱑撈

甄妮周圍撩火頭,與其今次個唱票房銷情欠佳不無關係,其實甄妮三年前已於紅館開過四場告別個唱。當時四場爆滿,連甚少露面的白雪仙都去捧場。以為甄妮從此光榮引退,但去年她竟主動再搵張耀榮𢱑撈。知情者說:「本來耀榮叔都唔想做,唔想令觀眾覺得被騙,但甄妮係咁𦧲,耀榮叔見大家咁耐交情先應承。」於是今次個唱就取名為告別演唱會之最終回。告別都有兩次,令人𢱑爆頭。

據知張耀榮落疊後,甄妮變本加厲,竟然叫張耀榮加碼製作費用來做歌衫和印場刊,更讓女兒 Melody出任個唱形象總監一職,搞到張耀榮一頭煙。知情者說:「歌衫同場刊夾埋成百萬,耀榮叔梗係唔制喇!所以佢今次只出錢租場地同請樂隊㗎咋!」

記者就此事問過張耀榮,他說:「係佢(甄妮)搵我搞嘅!今次佢自己包衫,佢想點靚都得啦!其他我唔理喇!」縱然甄妮為二度告別個唱辣盡同行,又與張耀榮為錢拗到火紅火綠,但票房依然麻麻。周一( 7日),記者到過紅館售票處,發現只有頭兩場的山頂位爆滿,大會更將尾場近七成座位封盤唔賣,令人費解。

放大圖片

《愛 show》告別演唱會於 2010年已舉辦過,當時甄妮更拉埋女兒上台哭別觀眾,點知事隔兩年又再搞告別騷。《蘋果日報》圖片

放大圖片

親自主理

甄妮於台灣買地建農場後,足足用了三年時間大執,將荒廢爛地變為農莊,其間她經常親自落田收割。

放大圖片

年中重開

甄妮的農場環境尚算優美,更有餐廳俾遊人吃火鍋或搞 party。休業近四年的農場,據知年中將會再對外開放。圖片

農場諸事不順

放大圖片

甄妮上月於台灣接受台灣主持於美人訪問時,談及女兒 Melody是她和傅聲靠人工受孕的結晶品,「因我們精卵排斥,才需要做。」

甄妮個唱滯銷外,原來生意上亦麻煩事多多。 04年,甄妮為求退休後有個地方養老,於是花近港幣四千萬,於台灣龍潭買下一幅佔地 57萬平方呎的山地。之後她花了三年時間,將這幅爛地改建成今日專種植蔬果的「西土瓦農場」。 08年初,甄妮開始將農場對外開放,遊人只要俾一千元台幣(約 274港元),就可以摘果實及享用午餐。不過農場開放後,換來卻只是一肚氣。 08年有客人將她置於農場內的杯攞走,誰知這些杯是 A貨,該客人就誣告她將農場變成製造 A貨工場。怪事一不離二,之後農場試過不停被遊人搗亂,投訴貨不對辦等。她一怒之下決定將農場對外關閉,並說:「依家嘅壞人實在太多喇!」

農場至今已關閉近四年,冇入場費收益幫補,但她堅持繼續請人營運,惟有食老本。知情者說:「農場每月要蝕成六位數,四年都冇咗五百萬啦!早前農場有一批八千公斤鋼鐵又被賊偷走,嗰度又唔見六十萬,佢(甄妮)唔心痛就假。佢個女一早叫佢執埋個農場,係佢死都唔肯,兩母女都為咗農場經常嗌交。」

甄妮亦曾承認這個嘔心瀝血的農場加深兩母女的嫌隙:「住一日,就同個女嘈一日……但人到了一定嘅年紀,真係希望有個舒適嘅地方靜下來。」雖然痛心,但她怒火尚在,賴政府政策導致她的農場出現問題,「今日如果賣咗,都係因為台灣政策問題造成。」

驚爆女兒生父乃傅聲

現時甄妮與 26歲女兒 Melody經常美國、香港和台灣三邊走。甄妮每年定必帶埋女兒返港去拜祭亡夫傅聲。早前甄妮於台灣電視節目,談及女兒是試管嬰兒,結合亡夫傅聲的精子人工受孕出世,解開 Melody身世之謎。不過近日她又反口,「我哋喺節目上只係傾人工受孕等醫學問題,就算其他人問到( Melody身世),自己從來唔回應,唔會講 yes or no。」

個唱銷情欠佳,但甄妮卻巨星氣燄不減,她寸爆說:「我唔捨得唔唱,我唱得咁好,所向無敵,如果唔唱,其他人就升天,唔好。」

官司纏身

出名潑辣的甄妮,從來不好惹。多年間辣下不少火頭,除了多次出口鬧爆後輩,她跟外間亦結下不少牙齒印,近年更惹上官非,認真濕滯。

農場放 A貨

08年 2月,一名律師遊客於甄妮台灣農場中,帶走一隻由中國生產的「旅行拍檔」杯,之後再告她製造 A貨。事後她解釋這批杯是朋友從深圳買來送贈。最後她於官司中勝訴,共花 130萬台幣(約港幣 35萬)律師費。

賣樓反口

放大圖片

《蘋果日報》圖片

08年中,身在美國的甄妮,遭友人洪同傑代表,以 2,200萬放售她公司名下大潭道浪琴園豪宅,交易後她稱從未授權對方,交易告吹。買家入稟高院指她違約,須額外賠償 110萬元。最終判她勝訴,賠償由洪負責,而洪提出上訴後,獲判得直。

違規用菲傭

今年初,她手傷休養期間,友人安排家中的菲傭到農場幫手。之後該菲傭卻檢舉甄妮違規僱用,繳交台幣 15萬元罰款。甄妮事後再發現珠寶、 LV手袋等 3百多萬財物不翼而飛。落網的菲傭稱所有的物品均為甄妮所贈,最終只歸還部分衣物和手袋,但鑽石耳環等貴重首飾至今仍不知所終。

每年拜亡夫

雖然傅聲已逝世 29年,但甄妮似乎對他仍未放得低,每年定必返港拜祭亡夫。去年 7月,甄妮更將她拜祭的相放上微博,寫上:「 29年了,簡直不能相信已過了這麼久。」

放大圖片

1977年,甄妮下嫁當時為邵氏武打演員的傅聲。 1983年,傅聲不幸於交通意外逝世,令甄妮崩潰,她更將二人創立的唱片公司結業,以免觸景傷情。

放大圖片

1986年,傅聲死後四年,甄妮遠赴美國誕下女兒 Melody。甄妮對 Melody身世一直保密,不過卻經常帶她見記者,更委任她做今次個唱導演。《蘋果日報》圖片

狂吸四千萬

於九十年代曾退居美國的甄妮,二千年打後再出山。她除狂開個唱賺歌酬外,更炒賣五層樓,加埋賺近四千萬。



.[忽然1周]台灣農場蝕足四年 甄妮鬧人穀個唱撲水
http://veryy8.blogspot.com/2013/01/1_2870.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...