搜尋此網誌

2013年3月1日星期五

[忽然1周]與「舞男」鬧分手 糖妹與 TB返香閨短敍

秘密同行 <br><br>同 Tiff返香閨短敍一小時後,糖妹換了外套戴上口罩,兩人齊齊搭車去旺角。


娛聞樂

與「舞男」鬧分手 糖妹與 TB返香閨短敍

2013年03月01日

憑清純氣質打入樂壇的糖妹(黃山怡),甚得宅男歡心;最近更殺入電視台,在《戀愛季節》飾演學生妹,人氣再升。雖然糖妹去年被踢爆秘戀跳舞組合 Bro 5成員 Dominic,但仍未損乖乖女形象。

不過純情背後,糖妹原來有豪放一面。有 dancer爆料, 09年曾在 studio撞正糖妹與 Dominic雙雙離開,並發現有人遺下使用過的避孕套。記者求證男方時,他更口窒窒答到亂曬龍。

不過,這段四年情面臨分手。本刊收到消息,指糖妹近日與 TB助手 Tiff過從甚密,更導致與男友冷戰個多月。本刊拍得,在剛過去的元宵佳節,糖妹全日與 Tiff黐到實,兩人更一同返香閨短敍!

健碩 TB助手

放大圖片

含春上樓

本周日( 24日),出席完活動嘅糖妹,孖住 Tiff行返屋企。佢回首望住 Tiff嘅笑容,真係男女都冧死!

曾於澳洲讀書的 Tiff,年約廿五,身高 5呎 4,全男性打扮,甚有男子氣概。 Tiff由糖妹介紹加入 Wow Music工作,成為糖妹貼身助手。據接觸過 Tiff的工作人員表示, Tiff善解人意,難怪獲得糖妹歡心。

放大圖片

男友 Dominic

11年 7月,糖妹被拍到同 Dominic在尖沙嘴利時逛街,兩人見到記者即時彈開!

糖妹被網民封為宅男女神,雖然去年初被踢爆與 Bro5成員 Dominic熱戀,但無損人氣,無 綫曝光率高企。工作排到密麻麻的她,近月來與 Dominic聚少離多,反而 TB助手 Tiff卻因為工作日對夜對,近水樓台。

糖妹「轉性」宣言

「 Dominic成日同啲𡃁模搞緋聞,好似佢之前同 Jeana嗰單嘢,糖妹真係好嬲,加上兩人已拍拖三、四年,咩火花都冇曬。糖妹亦曾向好友呻同 Dominic冇曬話題。其實 Dominic都知女友同 TB助手行得好埋,兩個仲因為呢兩件事嗌過幾次交。但糖妹覺得男友唔識體諒佢,反而讚 Tiff好識照顧人。」知情者說。

早在 11年出席《變身男女 Chok Chok Chok》錄影時,糖妹已經暗示隨時轉「性向」:「若我受情傷,又有個關心自己 嘅同性朋友安慰,都可能會『轉性』 㗎!」

元宵男友冇影

本周日( 24日)元宵,糖妹下午出席完商場騷後,乘的士返回深水埗寓所, TB助手 Tiff亦陪埋上樓短敍。逗留一小時左右至黃昏五時許,糖妹與 Tiff由寓所出來,她不施脂粉戴上口罩兼大眼鏡,成功掩人耳目。

兩人搭地鐵時態度親暱,糖妹親熱地挽 著 Tiff的臂彎咬耳仔,更不時情不自禁把頭挨落 Tiff膊頭,恍如小情侶。之後兩人齊齊到旺角先達整電話。陪整電話後,糖妹與 TB分手,自行上了尖沙嘴一所商業大廈,至晚上八時便返家,全日男友 Dominic都冇影。

雖然糖妹向外聲稱與男友 Dominic只拍拖半年,但本刊得悉兩人早在 09年已經撻著。當年 2月,糖妹被聘為 Bro 5的助手兼化妝師,與 Dominic邂逅。知情者說︰「糖妹為咗入行唔怕蝕底。當年佢跟住 Bro 5拍 MV,一有機會就要求人 哋俾 啲化妝 job佢做,又開曬聲叫 啲音樂人俾機會佢唱 Demo,好進取 㗎!而感情上佢亦好主動,當年係佢主動追 Dominic㗎。」

放大圖片

小鳥依人

在旺角地鐵等搭電梯時,糖妹好似中咗化骨綿掌,成個人挨實 TB。

放大圖片

陪整電話

逼咗一輪地鐵,兩人去咗先達,原來係糖妹要整電話。

秘密同行 <br><br>同 Tiff返香閨短敍一小時後,糖妹換了外套戴上口罩,兩人齊齊搭車去旺角。

糖妹攝位得寵

糖妹黃山怡( Kandy)原名黃麗怡,身高 4呎 11吋,曾經是阮民安及 Dominic助手。入行前,糖妹已經頻頻在網絡上用原名黃麗怡上載歌曲,及後不斷參加歌唱比賽,因而認識糖兄潘雲峰,兩人 07年組成糖兄妹組合, 08年被蘇打綠經理人林暐賞識,簽約維高文化。

近日因為無 綫鬧花旦荒,糖妹乘勢簽無 綫做藝員,隨即 job接 job。繼主持《勁歌金曲》及《甜姐兒》後,近日亦有份演出《戀愛季節》及賀年節目《新春自家菜》。在《戀愛季節》雖然戲份不多,但其可愛表情已贏得不少宅男歡心,更有網民表示她的故事好睇過 Toby條主線。

放大圖片

《戀愛季節》

放大圖片

在《戀愛季節》,女主角是 Toby,不過網友就寧願睇糖妹。

放大圖片

商場獻唱

成名前,糖兄妹逢星期三在朗豪坊出騷。

放大圖片

《甜姐兒》

互曬親密照

放大圖片

糖妹個 instagram(左)同 Tiff個 instagram都上載咗生日照,但糖妹話今年係第一次同 Tiff慶祝生日。

放大圖片

近日 Tiff生日, Tiff喺自己個 instagram更大讚糖妹靚女!

發現用過避孕套

糖妹同 Dominic戀情告急,隨時直變攣,不過當年兩人熱戀時卻曾被 dancer撞破疑似「禁室培慾」。爆料者話:「我 哋有次上去 Tommy(前 E-Kids成員)同 La Ying( Bro 5成員)間 studio,咁 啱撞正糖妹同 Dominic急急腳離開。入去 嗰陣, studio冇其他人,但就發現垃圾筒有個用過 嘅避孕套,大家都 O曬嘴。」

就「避孕套事件」及分手一事致電 Dominic,他答到口窒窒︰「我估個(避孕套)……應該係 Tommy啩。(但有人見到現場得你同糖妹?)我冇得自己上去。(唔係喎,你同 La Ying好熟,可以自出自入喎!) hm……都係 嘅。」

拍拖斷正

放大圖片

2011年 3月,糖妹被雜誌斷正跟 Dominic夜會,事後二人為保護戀情亦死口唔認拍拖,但最終不認不認還需認。

秘密同行 <br><br>同 Tiff返香閨短敍一小時後,糖妹換了外套戴上口罩,兩人齊齊搭車去旺角。
放大圖片

Dominic 08年租借 Tommy和 La Ying合資的 studio排舞,因而被二人賞識,邀請他加入跳舞組合 Bro 5而入行。

培慾 Studio

放大圖片

09年, Tommy與 La Ying在大角嘴開 studio,面積大約 700呎,除咗錄音同排舞,亦不時邀請朋友在上面開派對。有 dancer爆料, Dominic經常帶糖妹上 studio談情。

前言不對後語

問到與糖妹係咪鬧分手時,他更前言不對後語︰「我 哋好耐冇見,差唔多成個月,呀唔係,係兩個星期。(咁情人節有冇見?)都有見過一面 嘅。(嚇,淨係見一面?)都有食餐晚飯 嘅,大家都忙,唔係分手。」至於問到元宵點解冇約女友,他就表示因為有幕後工作要做。

記者致電糖妹,她談戀情時還有問必答,但對避孕套事件,卻問非所答:「呢排工作忙,同 Dominic係好少見面,情人節只食過一餐中菜。(你同 TB助手好親熱?)我同佢識 咗十年,好熟 㗎!(有人爆料 09年你同 Dominic上完 studio後, 喺垃圾筒發現避孕套!)個 studio我都係去過兩次咋喎!(你入行前係 Dominic助手?)我係做過佢 嘅助手同化妝師。哎呀,我唔講咁多喇,你問番我公司啦!」之後就匆匆收線。糖妹表示與 Tiff認識十年,但在 instagram中又指是第一年與對方慶祝生日,真係唔知邊句真。

事後記者亦致電 studio負責人 Tommy及 La Ying,但兩人沒聽電話。

糖妹及 Dominic齊齊表示今年大家都冇送情人節禮物俾對方。 Dominic更爆響口連糖妹套劇都冇睇,咁 嘅狀況,呢段情認真凍過水。

Dominic做過《古惑仔》

Dominic(何浩文)現年 25歲, 5年前經 Tommy與 La Ying介紹,加入跳舞組合 Bro 5而入行,其後簽約成為周秀娜師弟。身高 5呎 11吋、擁有 40吋胸肌的 Dominic,最近在《古惑仔:江湖新秩序》演出「大天二」一角,實行歌影雙棲發展。

放大圖片

Dominic在新版《古惑仔》飾演大天二,同飾演包皮的林子善有不少對手戲。

放大圖片

11年, Dominic曾被拍到喺公園俾 Jeana坐大髀,難怪當時已經拍拖兩年的糖妹不滿。



.[忽然1周]與「舞男」鬧分手 糖妹與 TB返香閨短敍
http://veryy8.blogspot.com/2013/03/1-tb-1.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...