搜尋此網誌

2012年11月1日星期四

[壹週刊]全面引退 港大讀英文 陳慧珊返美國教書

返學都跟?(設計對白)


探熱針

全面引退 港大讀英文 陳慧珊返美國教書

2012年11月01日

曾經是當家花旦的陳慧珊( Flora),○九年返無 綫與馬德鐘合作《搜下留情》後,便消失幕前,本來答應接拍《衝上雲霄 2》,亦臨時甩底。

老公破產,盛傳要拍劇養家的陳慧珊,原來計劃有變。今年九月,她考入香港大學修讀英文碩士學位,唔做明星做學生,目的為將來返美國教書鋪路。一心一意退出幕前,離開娛樂圈。

甩底陪女

自從丈夫鍾家鴻( Mike)年初宣布破產,一直盛傳陳慧珊會復出拍《衝上雲霄 2》賺錢養家,到劇集正式開拍,始知她埋門一腳辭演。

「價錢、時間乜 嘢都傾好,但臨開拍前兩個幾月, Flora話套劇要周圍飛,陪唔到個女,所以推 咗。無 綫對佢其實好好,每次有新劇開都想搵佢返 嚟,就算今次臨時甩底,公司都無嬲佢。」一名無 綫工作人員說。

放大圖片

每星期返兩日學的 Flora,會自駕返港大校園上課。

放大圖片

Flora報讀的英文碩士課程需要修讀兩年,她為坐駕申請了泊車證,方便出入校園。

返美定居

三年無拍劇,連搵快錢的公開活動亦寥寥可數。原來陳慧珊對一家三口的將來,已有另一套計劃。

「 Flora一向都鍾意簡單平淡嘅生活,拍劇做藝人做 咗十年,佢覺得乜都夠,自從生 咗 Mira之後,更加無心戀戰,淨係想俾曬所有時間陪個女,佢而家喺港大讀英文,讀完之後可以教書,等 Mira再大少少,就會一家三口返美國定居,一來 嗰邊 嘅教育冇咁大壓力,二來 Flora可以 喺美國搵份教師工作,過番啲安穩生活。」 Flora身邊好友說。

放大圖片

不用上堂的日子, Flora會與老公一起接送 Mira返學,一家三口樂也融融。

放大圖片

Flora最近為無綫拍攝的劇集已是○九年與馬德鐘合作的《搜下留情》,可惜當時的口碑麻麻,未有為她的事業再創高峰。

港大讀兩年

上週三(十月二十四日)傍晚,陳慧珊離開薄扶林屋企,獨自駕車直駛香港大學,泊好車後直上課室上堂,到晚上九時,才往停車場取車離開。

對於準備全面引退幕前,返美國定居等問題,她笑著說:「唔好意思,我趕時間唔講咁多喇,總之我要 喺度讀兩年啦, bye bye!」陳慧珊去意已決。

放大圖片

Flora與老公 Mike同樣愛簡樸生活,早前本刊拍下他們一起逛宜家傢俬及睇書桌,溫馨甜蜜。

張燊悅全級考第一

放大圖片

Nicola特別揀選 illuma奶粉給女兒飲用,非常講究。

陳慧珊重返校園外,○七年與教育局前政治助理楊哲安結婚的張燊悅( Nicola),誕下大女 Lucy和 Lily後,亦於港大修讀 Master of Science in Environmental Management(環境管理學),去年更以全級第一名畢業。

「我佗細女時開始讀,揀呢科係想將來可以學以致用。」



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...