搜尋此網誌

2012年11月1日星期四

[壹週刊]打爛醋埕 栢芝搵拉姑祭旗

28/10得戚返港 <br><br>拉姑一過生日,栢芝即帶子返港。推住睡眼惺忪的 Lucas出來的她,起初一臉得戚笑容,之後變為黑面。


探熱針

打爛醋埕 栢芝搵拉姑祭旗

2012年11月01日

上週五(十月二十六日),拉姑狄波拉在上環意大利餐廳包場慶祝六十一歲生日,一對仔女及老公傍住,偏偏兩個寶貝孫仔,在母親張栢芝「悉心安排」下去了加拿大,缺席 嫲 嫲壽宴。

據悉,鍾意幹預前夫事務的栢芝,因不滿對方與車沅沅合夥做生意,加上霆鋒公開表明無意復合,栢芝即如炸彈引爆,上星期挾兩子玩失蹤;直至拉姑過完生日,才施施然返港。

拉姑無孫過生日,中正老人家要害出氣,栢芝隔山打牛,向霆鋒報復。

關手機玩失蹤

女大仔大的拉姑,視一對可愛孫仔 Lucas與 Quintus為心肝椗,但六十一歲大壽,逾百親友到賀,唯獨她至錫的兩個孫,卻被栢芝校 啱時間帶走,三仔 乸同飛溫哥華探望家姐戴碧芝,令拉姑壽宴唔齊人。

據悉,上週初,栢芝趁霆鋒與父親謝賢及車沅沅到北京傾生意,靜靜雞帶埋兩子出埠,五歲的 Lucas再做逃學威龍,栢芝更絕到關掉手機,玩失蹤一個星期,斷絕任何聯絡。

明知拉姑最牽掛一對孫仔,栢芝卻悉心安排兩子缺席 嫲 嫲壽宴,一擊即中拉姑要害。

有指壽宴當晚,拉姑心情好麻麻,整晚強顏歡笑,有親友看穿拉姑心事,也不敢當面向她提起兩個孫;對比去年有孫陪過六十歲生日 P的風騷款,差天共地。

為顧及母親面子,霆鋒被傳媒追問兩子缺席拉姑壽宴因由時,亦硬住頭皮維護前妻,訛稱她好有心,幫兩子畫畫送給 嫲 嫲做生日禮物,但實情係乜都無,失蹤贈興。

放大圖片

據知因早前霆鋒接受黎芷珊訪問時表明跟前妻無可能復合,因而令栢芝又發癲。

放大圖片

26/10強顏歡笑

因栢芝玩 嘢,搞到無孫過生日的拉姑,如被擊中要害,壽宴當晚強裝笑容。據知霆鋒及婷婷亦為此嬲爆。

校 啱時間返港

二十七日(上週六),拉姑正日生日都過埋,玩 嘢栢芝才攜兩子上機,本週日(二十八日)晚七時返到香港,分明作對。

三母子返港當晚,有一名男子接機,栢芝推住坐在 BB車的 Lucas,同行男子幫手抱 Quintus,見到記者,栢芝黑面不發一言離開。翌日,網上出現數張栢芝帶仔返學的復課相,為失蹤一週「補鑊」。

栢芝落拉姑面,實質是對前夫懷恨在心。據悉,月初霆鋒被踢爆與老死車沅沅合作搞生意,二人於今年八月聯名開設「鋒車飲食集團有限公司」,為內地高級食肆任顧問,後知後覺的栢芝即如點著了的火藥,對前夫再次反轉豬肚。

放大圖片

接栢芝三仔 乸的男性友人,幫手抱住幼子 Quintus。而 瞓到唔願鬱的 Lucas,卻被母親栢芝強行拉起上車。

放大圖片

就算四太梁安琪俾面到賀,拉姑因心情打折而不見雀躍。

放大圖片

當晚阿倫、健仔及克勤夫婦是拉姑壽宴座上客。又齊 氹無孫賀壽而失落的拉姑。

放大圖片

學校未有長假期,但栢芝要 Lucas做逃學威龍,飛去加拿大探家姐戴碧芝。(《 Face》圖片)

放大圖片

雖然霆鋒一家四口為拉姑慶祝生日的情景不再,但拉姑沒想到,連孫兒陪 嫲 嫲賀壽的機會,也變成奢望。

呷車沅沅醋

「爆 咗霆鋒同沅沅單嘢之後,栢芝又發癲,對霆鋒黑口黑面;之後佢收到風霆鋒接受黎芷珊訪問,講明同栢芝無可能復合,栢芝就粒聲唔出帶走兩個仔,霆鋒喺北京返到嚟問番女方家人,先知 啲仔去 咗加拿大,但打極電話都搵唔到栢芝。

「呢招唔係新招,過往佢一唔高興,就擸走啲仔玩失蹤,霆鋒都怕咗佢,有時要揸頸就命,唔敢逆栢芝意。離婚之後,栢芝對霆鋒其實係忽冷忽熱,唔知想點!早排霆鋒 喺訪問自爆患皮膚癌要做手術,仲提到前妻一句:『你 啲咁 嘅衰人無咁易死!』霆鋒講到好似同佢講笑咁,其實當時栢芝 啲語氣好刻薄。」知情者爆。

放大圖片

九月霆鋒與栢芝被拍到陪仔去深灣遊艇會遊水的家庭活動。但其實當日霆鋒只來接走兩子,卻被傳媒「咁 啱」撞到這個精心策劃的「復合」場面。(《蘋果日報》圖片)

放大圖片

今年 8月車沅沅與霆鋒拍擋搞生意,卻因此令栢芝不悅,向霆鋒變臉。(《忽然 1周》圖片)

放大圖片

雖然娶的是張栢芝,但霆鋒在過往訪問中說過,王菲才是他一生最愛。(《蘋果日報》圖片)

放大圖片

失婚復出的栢芝,套套 孭飛電影都票房仆直,更被觀眾及影評指她在片中出現硬膠面。

敢怒不敢言

今年五月,鋒芝戀正式離婚,但外傳栢芝一直悉心策劃「復合」畫面,搵風水師好友 Mick拉霆鋒與她及 Lucas影「復合相」,又安排於深灣遊艇會上演一幕「倒奶會霆鋒」。

「 嗰次栢芝帶兩個仔去遊水,約好霆鋒接仔走,點知霆鋒一去到,就見到有報館記者已經 stand by等佢 嚟,霆鋒都估到係咩一回事!好似今次壽宴玩失蹤,謝家上下都唔開心,但亦唔敢出聲,否則拉姑同四哥想見兩個孫,難上加難。」知情者說。

28/10得戚返港 <br><br>拉姑一過生日,栢芝即帶子返港。推住睡眼惺忪的 Lucas出來的她,起初一臉得戚笑容,之後變為黑面。

票房仆 公司縮

婚姻破裂,霆鋒與栢芝的事業亦各走極端。失婚復出的栢芝,被指以八億賣身價簽予內地經理人公司「新亞洲娛樂」,片酬叫價套套過千萬人仔;又效仿前夫,在銅鑼灣開設工作室「 AGE」,計劃以製作人身份開拍電視劇。

但離婚事件令栢芝形象插水, 孭飛的電影套套仆,《影子愛人》、《危險關係》中港票房仆直,連寄予翻身厚望的《河東獅吼 2》,即使有人氣王小沈陽撐住,在內地一樣過唔到億。千萬片酬影後變毒藥,在港開設的製作公司,為縮皮未完租約就遷出,搬去旺角一商業大廈,更由二千呎寫字樓縮到如今只有三百呎左右的細單位,公司內得一個員工睇檔。反之,霆鋒被封好男人好爸爸,後期製作公司「 PO朝霆」業務擴展到國內兼計劃上市,幕前幕後,都比前妻順利。

放大圖片

工作室舊址

放大圖片

望馬場景觀

放大圖片

旺角新址

放大圖片

豆潤咁細



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...