搜尋此網誌

2012年11月1日星期四

[壹週刊]整色整水 坐開扮檢點 吳卓羲 Toby遙距互溝

𥄫住曬!冇得玩!(設計對白) <br><br>Whatsapp都得啫!(設計對白) <br><br>Toby和吳卓羲各據一方,扮零交流,實則互傳 whatsapp。


探熱針

整色整水 坐開扮檢點 吳卓羲 Toby遙距互溝

2012年11月01日

吳卓羲上月於海南島拍《衝上雲霄 2》外景期間,鬧出泳池肉搏人妻 35D梁靖琪( Toby),惹人非議。事後 Toby雖獲老公力撐,但仍然逃不過被無 綫高層照肺,父母鬧爆她不懂避忌。日前,《衝上 2》在機場禁區內拍外景,至深宵時分, Toby仍猶似獵犬般全程戒備,與吳卓羲各坐一方,看似零交流,其實隔空互傳 whatsapp,保持互溝。

高度戒備

水戰肉搏斷正後,吳卓羲和人妻梁靖琪人前變得非常避忌。上週日(十月二十一日)晚,兩人隨無 綫外景組入機場禁區拍《衝上雲霄 2》,由於已屆淩晨時分,人流稀疏,兩人等埋位時,與劇中跟吳卓羲有感情線的傅嘉莉,有傾有講。

不過, Toby一心幾用,高度戒備的她,兩眼不時四處搜尋,過了不久,發現有記者在場,她立時與吳卓羲保持距離,各據一方坐開,看似零交流。但兩人同時拿起手機,互相 whatsapp,繼續互溝。

「上次單 嘢爆 咗出 嚟, Toby老公詐曬型,早排仲喺曾志偉個仔 嘅婚禮,俾樂易玲同佢阿媽芭姐(蕭笑鳴)一齊鬧,再唔避忌嚇點得!」知情者說。

機場禁區外景當晚,劇組幾乎天光時分始收工, Toby以為記者已離開,戒備稍鬆,又不避嫌跟實吳卓羲一起離開,前功盡廢。

放大圖片

35D Toby「胸」戰厚腩吳卓羲,香艷場面轟動全城。

放大圖片

有講有笑

拍攝初期,兩人有講有笑,完全沒有避嫌。

放大圖片

扮冇偈傾

Toby突然察覺有記者在場,即時擰歪面,與吳卓羲保持距離。

放大圖片

Toby全程唔敢再企埋吳卓羲身邊,更罕有地走埋其他女演員身邊講笑。

放大圖片

臨近收工時, Toby戒備心鬆懈,拖喼走近舊相好吳卓羲,一起離開

機場。

變相減戲

事實上,自《衝上 2》開拍以來,由水戰事件,到張智霖公開投訴無綫 PA唔掂,是非不斷。由於劇集卡士多,為求人人有戲份,變相令幾個孭飛主角,包括張智霖、吳鎮宇、胡杏兒等的戲份被 cut,非常無癮。

例如在劇中暗戀吳卓羲的傅嘉莉( Kelly),即使不是無綫親生女,依然獲欽點加戲。「無 綫花旦買少見少,雖然 Kelly唔係簽無 綫經理人約,不過高層覺得佢外形唔錯,特登加戲 氹佢改簽經理人約。」知情者說。

放大圖片

早前傅嘉莉和吳卓羲在白浪拍外景,鏡頭前卿卿我我,鏡頭後吳卓羲即時彈開,保持距離。

放大圖片

傅嘉莉在《衝上 2》雖屬閒角,但難得有戲加,上陣自然更加落力。

放大圖片

《衝上雲霄 2》卡士眾多,為求人人有戲做,結果搞到吳鎮宇、胡杏兒和張智霖也無辜辜被刪戲,嬲爆!

缺席台慶

此外,《衝上 2》劇組於十一月初拉隊飛英國拍外景,以至無法出席今年十一月十九日舉行的台慶兼為六叔邵逸夫賀壽。

「每年台慶都係死期,全世界都知,《衝上 2》冇理由 book遲過十九日返 嚟,但佢哋二十一日先飛返香港,搞到有高層唔高興,覺得有人 喺度玩 嘢!依家兩邊仲 喺度拗緊,睇嚇有冇辦法改早返。」知情者說。

放大圖片

同場尚有朱凱婷(右)和傅嘉莉,其中傅嘉莉跟吳卓羲有不少感情戲份。

放大圖片

早前吳鎮宇、陳法拉和張智霖中環拍外景,陳法拉尤如樹熊攬實張智霖,非常煙韌。



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...