搜尋此網誌

2013年1月3日星期四

[壹週刊]曾志偉除夕曬冷 Party 獨冇梁漢文

抬走 <br><br>淩晨三點多,曾國祥叫埋朋友幫手合力抬老豆上車。


探熱針

曾志偉除夕曬冷 Party 獨冇梁漢文

2013年01月03日

大除夕夜,因「開飯事件」插手衰多事,涉嫌掌摑黃浩被警方拘捕的曾志偉,繼續開 party,曬冷慶祝!志偉吹雞,必定陪玩的鐵腳苗僑偉、梁烈唯、大肚婆湯盈盈同周家蔚在陣護駕外,連無現身多時的唐文龍、吳婉芳都到場撐住助威。唯獨被傳做二五仔,同志偉反面的梁漢文,繼早前聖誕 party無份,除夕夜照樣被志偉一腳伸走!

放大圖片

證人 brother

早前到警署俾口供的沈嘉偉,撇低屋企人單拖出席。

放大圖片

埋堆鞋友

近期埋番無綫堆的馬德鐘,亦跟住一班同事撐志偉 party。

大肚媽咪

兩個大肚媽咪嘅另一半開工冇出現,二人亦玩到淩晨 3點多才離去。

包場倒數

二○一二年大除夕,曾志偉並未因涉嫌掌摑黃浩事件影響,一如往年,開 P慶祝,圈中老友曬冷撐硬,陪曾志偉倒數迎新年。據知,曾志偉本來透過微博通知老友派對地點,但因懷疑戶口被黑客入侵,搞到臨開 party前才公布

地點。

當晚十時許,曾志偉在位於灣仔杜老誌道,佔地兩層的意大利餐廳 Billidart Restaurant& Bar包場玩。天氣寒冷,一身便服的他只穿上羽絨背心,上樓後約十分鐘,內地演員胡軍坐 著曾志偉的坐駕抵達,主人家更專誠落樓迎接,並將放在車廂後座的一件棗紅色西裝穿上。

其後,各路老友陸續抵達現場,包括陪玩鐵腳苗僑偉夫婦和女兒,洪天明和錢嘉樂因為不在港,由兩位大肚阿嫂,周家蔚和湯盈盈結伴到;商天娥、樂易玲攜眷出席外,久未露面的吳婉芳更全家到齊,還有北上發展多年的唐文龍,則拖 著兩位操普通話的女子和一名男性朋友到場。

放大圖片

搭訕出事

被告誹謗後,已經搵律師拆彈的梁烈唯,收工後即拖女友趕到。

放大圖片

保釋律師

現轉職大律師的盧敏儀幫志偉保釋後即變成玩腳之一,有份去 party。

放大圖片

女友 Tina

放大圖片

左右護法

志偉出事前後都傍到實的三哥三嫂,當晚帶埋女兒一齊玩到尾。

放大圖片

高層撐場

樂易玲跟志偉老友鬼鬼,倒數完,即拖埋老公撐志偉。

本來著住羽絨背心的志偉落樓接胡軍,之後在車尾箱攞衫換,著住迎節棗紅色褸玩足成晚,醉住走的他,更因褸太窄,露出大肥肉。

抬走 <br><br>淩晨三點多,曾國祥叫埋朋友幫手合力抬老豆上車。

預告冇份

被黃浩告誹謗的梁烈唯,亦升呢成為曾志偉老友,獲發入場券。至於有傳做二五仔頂證曾志偉的梁漢文,雖然公開發聲明澄清與對方友情不變,但繼聖誕派對冇影後,除夕派對亦不例外,獨冇!

自己知自己事!梁漢文為免𤓓爆,預先向記者打定底。「梁炳(梁漢文)早排 喺新城勁爆頒獎禮已經講,話好多年前開始,除 咗朋友生日派對會去之外,其他都唔會再出席,所以志偉開派對,佢冇去都變得好正常。」

放大圖片

陳年 friend

上世紀港姐吳婉芳,帶住高過佢的大仔到 uncle Tsang的 party見識嚇。

放大圖片

走後門

謝天華拖老婆 Tina撐場,飲到啤啤夫的他為避鏡頭從後門鬆人。

放大圖片

曾跟志偉傳緋聞的呂慧儀,撇甩老公同志偉度除夕,並孖住金剛離開。

放大圖片

轉軚崔建邦

早前不獲陳志雲邀請到生日 party的崔建邦,轉軚歸志偉邊,並與女友唐詩詠前後腳到。

放大圖片

長年在內地發展的唐文龍,當晚忽然現身,走時仲挾埋兩個內地女伴上的士。

放大圖片

近年黐住志偉玩的娥姐,例必拖埋老公現身他的俾面派對,隨後的美女是三哥女兒苖彤。

放大圖片

志偉波友範振鋒拖實老婆李思欣到 party,清醒來清醒走。

放大圖片

去年 4月最後出現志偉生日 party。

爛醉離場

放大圖片

志偉搞除夕派對的意大利餐廳,位於灣仔,室內設有飛鏢、桌球等玩意,但只屬中價消費。

據當晚有份出席派對的賓客透露,曾志偉完全未受「掌摑事件」而影響心情,在場內滿場飛,又搵金至尊贊助設抽獎遊戲,玩得極之開心;捲入誹謗官司的梁烈唯,亦因為升格做到曾志偉老友,心情異常亢奮!

派對玩到淩晨兩點,賓客陸續離開。玩得好盡興的主人家曾志偉,堅持貫徹「打直入打橫出」爛醉風格,淩晨三時,由兒子曾國祥及多名友人抬住離開。

場內氣氛

放大圖片

志偉鐵腳中的「四朵金花」,攞住「 2013」氣球倒數。

放大圖片

老公不在港,大肚婆周家蔚有郭少芸同唐詩詠成晚傍住。

放大圖片

雖然惹官非,但志偉在 party同小方 high爆。



.[壹週刊]曾志偉除夕曬冷 Party 獨冇梁漢文
http://veryy8.blogspot.com/2013/01/party.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...