搜尋此網誌

2013年1月27日星期日

陳煒奸開有條路

陳煒


陳煒奸開有條路

去年與無綫簽藝員合約的陳煒劇接劇,向來予人較柔情的煒哥,在早前播完的劇集《法網狙擊》中首次演奸角,煒哥坦言角色霸氣十足:「會有少少類似電影《本能》嘅莎朗史東咁,性感形象,但言談間好淡定!」她坦言角色與本性剛好相反:「我本身易話為,人哋要求我點,都會盡量配合,可以講話同衰人兩個字完全兩個極端,我事前做咗好多功夫,都要等觀眾去評價,始終好與壞都接受同埋會盡量改善。」



■首演奸角的陳煒坦言,角色與本性剛好相反。

攝影:陳順禎

出名身材好的煒哥在劇中著三點式大騷性感本錢,與郭政鴻在遊艇上親熱兼有場浴室大戰鏡頭。煒哥坦言劇情需要不介意性感:「其實我向來都唔覺得自己性感,為咗工作我絕對配合。」已婚的煒哥與老公分隔兩地工作,但一有時間均會見面,問到性感拍劇可有向老公備案?她說:「佢好尊重我嘅工作,好了解我係一個有分寸嘅人,完全唔會擔心我,有次我同老公食飯撞到戲中同我親熱嘅郭政鴻,我仲同老公講笑話佢係我男友,兩個之後都飲咗杯酒,有傾有講完全冇問題。」



■以三點式大騷身材的陳煒,與郭政鴻遊艇上親熱,成功吸引觀眾注意。

無心插柳簽無綫

煒哥直言要感激《法》劇監製文偉鴻賞識,她說:「當日我只係入電視城傾嘢,佢一見到我就話呢個角色啱我,仲提議無綫簽我,真係好多謝佢。」煒哥表示奸開有條路,文偉鴻稍後開拍新劇,亦預留反派角色給她,她說:「可能佢對我做奸角都滿意,不過我希望演奸都可以有唔同感覺同層次。」

近年不少亞視花旦過檔無綫,煒哥表示各有各做,不擔心與萬綺雯被拿來比較:「唔會擔心,大家嘅路線同戲路都唔同,都係做好自己本份,我擔心演出機會,多過擔心人哋嘅事。」

撰文:王崇穎



.陳煒奸開有條路
http://veryy8.blogspot.com/2013/01/blog-post_3400.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...