搜尋此網誌

2013年5月28日星期二

黃伊汶自爆獲陳國坤求婚

黃伊汶大方表示獲陳國坤求婚。


黃伊汶自爆獲陳國坤求婚

前歌手黃伊汶(Emme)昨晚身穿tube dress出席慈善晚宴,戴上鑽鏈及名錶的她透露有份贊助是次活動,她又指:「我拎咗隻蛇形鑽石錶出嚟拍賣,底價60萬,去年拍賣嗰隻有百幾萬,希望今次多啲啦!」

一直未有承認與演員陳國坤拍拖的Emme,被問到「舊男友」餘文樂近日與吳雨霏熱戀的新聞,Emme笑言:「我哋仲有聯絡,我仲send咗短訊祝福佢條尾。」她又口快快話:「唔講佢啦,大家各有生活,各有另一半。(係咪陳國坤?感情穩定?)好穩,佢仲求咗婚,好有誠意,好有心思,但我未應承呀,因為自己未有衝動,仲多嘢諗。」



.黃伊汶自爆獲陳國坤求婚
http://hot104.blogspot.com/2013/05/blog-post_9098.html
.黃伊汶自爆獲陳國坤求婚
http://hittt.blogspot.com/2013/05/blog-post_4641.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...