搜尋此網誌

2013年5月15日星期三

同性相吸 潘美辰𥄫中北京同居 陳雅倫:好多 TB追我!




陳雅倫與李思最近捷過從甚密,不避嫌地把合照放上微博,唔知李思捷有冇諗過陳雅倫好受 TB歡迎呢?

真面目

同性相吸 潘美辰𥄫中北京同居 陳雅倫:好多 TB追我!

《玩嘢王》李思捷近排傳出撇女友春卷,秘撻比他大 8年的陳雅倫( Ellen)發展姊弟戀, 2人承認互相上對方屋企夜談之餘,李思捷更在好友面前宣布:「佢陳雅倫,𠵱家係我條女。」

戀情愈講愈烈,但據傳陳雅倫原來曾被台灣女歌手潘美辰睇中, 2人更曾在北京同居兩年後分手。陳雅倫上週在電話中回應時十分緊張:「男又鍾意我,女又鍾意我㗎啦,有好多 TB追我㗎!」咁 open,啱曬溝女王李思捷!

陳雅倫入行以來常以性感示人,亦曾拍過三級片, 93年拍寫真時身材樣貌都 fit到震。

47歲陳雅倫入行 28年來緋聞唔算多,最為人知的,是曾與音樂人黃尚偉長達 11年的戀情,及 08年跟黃秋生拍電影《硬漢》傳出假戲真做,到最近才再和 39歲李思捷的姊弟戀。

洪欣婚禮相識

陳雅倫 11年復出拍戲,有傳她向王晶𢱑撈才有份演《絕色武器》,但她澄清是王晶主動聯絡她的。

但圈中盛傳陳雅倫有段神秘的同性關係,她 09年在好友洪欣的婚禮上,認識台灣女歌手潘美辰,據知一向中性打扮、貌似周傑倫的潘美辰,被陳雅倫美貌吸引,瘋狂追求下 2人很快便撻着,發展迅速。

由於陳雅倫自從拍完杜琪峯執導的《放.逐》後事業停滯不前,知情者指她索性搬到潘美辰在北京的居所黐住黐食,嬌藏金屋過二人世界。可是一直愛男人多過女人的陳雅倫,只維持了約兩年的關係便提出分手, 11年回港拍王晶的《絕色武器》,便絕少再聯絡潘美辰。「有人同潘美辰一齊嗰陣,問潘美辰借過好多錢…… Ellen要分手,搞到潘美辰好傷心,成日同朋友訴苦。佢哋嘅關係,北京音樂圈子好多人都知!」知情人說。

陳雅倫上週六( 11日)在電話中回應時,問到傳曾跟潘美辰同居,即顯得頗為激動:「黐線咩!男又鍾意我、女又鍾意我㗎啦,有好多 TB追我㗎!我幼稚園開始讀女校,好多靚女,唔會抗拒同性戀嘅,身邊有好多 TB存在。」

被追問與潘美辰關係,她續說:「識咗好多年,十幾年前我上《勁歌金曲》已經識佢(潘美辰)啦!係好好朋友,我做過佢台灣演唱會嘉賓添,但冇試過一齊住。識咗咁耐經常都有聯絡嘅,但呢兩年少啲,佢住喺北京我喺香港,總之我始終係鍾意男人嘅!」說到潘美辰有否熱烈追求,她就說:「唔覺得喎,佢係男仔打扮但我唔知佢嘅性傾向喎,我又冇問過佢。」潘美辰咁 man,唔問都睇得出啩?

婚禮撻着

09年洪欣與內地演員張丹峰結婚,潘美辰(右二)與陳雅倫都有出席婚宴,有傳潘美辰一見陳雅倫便被其美色吸引,展開追求。《蘋果日報》圖片

潘美辰多次在台灣開個唱, 10年在她的內地演唱會中,陳雅倫更有份上台做表演嘉賓。台灣《蘋果日報》圖片

波蘭新歡

喜歡中性打扮的潘美辰,性傾向一直成疑,去年被指搭上波蘭裔美籍歌手 Joanna Moon, 2人早前更結伴到新加坡。

長居內地

潘美辰近年作品不多,但單靠一首成名曲〈我曾用心愛着你〉,已可唱勻國內,巡迴騷不斷,她更長居北京,走埠登台唱歌,搵埋唔少。

同期出道唱歌

陳雅倫與潘美辰同樣以歌手身份出道,潘美辰 88年起已是創作歌手,名曲包括〈我曾用心愛着你〉、〈我想有個家〉等。陳雅倫則於 85年參加新秀歌唱大賽進身娛樂圈,同屆有李克勤、蘇永康等,但只出過兩張唱片便轉拍電視劇和電影。

潘美辰出道超過廿年成為老牌歌手,近年長駐大陸搵錢。

陳雅倫雖已脫離歌手身份,但間中會被邀請到佛山等內地登台。《忽然 1周》圖片

玩嘢王新蒲竇

李思捷貪玩,毫不避嫌與陳雅倫雙雙夜蒲,據知李思捷最新夜蒲點是尖沙咀的拍板餐廳酒廊,思捷每星期打躉三、四晚,曾經帶女友春卷(王寶寶)慶祝自己生日,而最近則愛帶陳雅倫去玩。

酒廊門口有電視機不斷播放李思捷的相片,其中有他與春卷在場內跳舞。據知該酒廊老闆與思捷相熟,並將投資他開戲,思捷為討好對方亦甘願做生招牌。



. 同性相吸 潘美辰𥄫中北京同居 陳雅倫:好多 TB追我!
http://hot104.blogspot.com/2013/05/tb_15.html
. 同性相吸 潘美辰𥄫中北京同居 陳雅倫:好多 TB追我!
http://hittt.blogspot.com/2013/05/tb_15.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...