搜尋此網誌

2013年6月4日星期二

Lisa S.為吳彥祖 誕8磅大嚿妹

video


Lisa S.為吳彥祖 誕8磅大嚿妹

Lisa S.為吳彥祖 誕8磅大嚿妹

吳彥祖與老婆Lisa S.的愛情結晶品Raven終於出世!昨日兩公婆在微博分別以中、英文版本公佈喜訊,吳彥祖昨日到尖沙嘴出席電影活動時難掩初為人父的興奮,不過為保持神秘,他只上載女兒的手仔照片上微博。疼錫愛女疼錫到出曬面的他,還叫戲中兩位男主角古天樂和劉青雲保護女兒。

電影《竊聽風雲3》台前幕後昨日舉行開鏡活動,監製爾冬陞、導演莊文強與麥兆輝、吳彥祖、古天樂、劉青雲、黃奕和葉璿等現身。昨日在網上公佈初為人父喜訊的吳彥祖自然成焦點,提到愛女Raven,他笑不攏嘴說:「其實係星期四(上月30日)開刀,我都有入產房,幾surprise,因為過程好快,大約都係20分鐘。」



■Lisa S.上周四為夫婿吳彥祖剖腹誕下女兒Raven,展開人生新里程。資料圖片

入產房被嚇親

吳彥祖笑言剖腹過程幾暴力,故未有拍片:「其實我有啲驚,但唔可以畀Lisa知,我又畀唔切反應,生完出嚟就要我抱住做body check、剪臍帶,大約8磅重,都幾大嚿。佢嘴嘟嘟、鼻高高、多頭髮、單眼皮。」兩人為女兒改名Raven,他說:「覺得好靚,中文名會等爸爸改,佢要9月先返。」他直言知道是女兒後已好擔心,隨即要求古仔和青雲幫手保護女兒:「如果個女拍拖,入屋見到我哋三個都要嚇嚇佢。」他透露女兒要曬燈,古仔搞笑說:「我屋企有,你湊佢嚟照啦。」

青雲就表示要送床仔讓Raven與Uncle Louis(古仔)齊齊瞓住照燈。另外談到新戲,青雲為角色留鬚,問其老婆郭藹明有否投訴鬚好拮?青雲即語帶雙關說:「等我今晚返去問嚇老婆拮唔拮先?」另外,Lisa好友Ana R.表示見過Raven,早前為Lisa舉行baby shower派對,又謂希望做Raven的契媽。



■初為人父的吳彥祖昨日講起囡囡,即笑不攏嘴。

採訪:藍文浩

攝影:葉君海



■剛出世的Raven只有手仔曝光,保持神秘感。

微博圖片



■古仔(右)和青雲被吳彥祖委託保護其女兒。

逢周五隨《蘋果日報》附送嘅時尚美容雜誌《add》雖然早已派完;

拎唔到書嘅朋友,可以上番《add》嘅官網 http://add.appledaily.com 睇番足本網上版,除咗有專訪外,仲有好多時裝靚嘢睇!



.Lisa S.為吳彥祖 誕8磅大嚿妹
http://hot104.blogspot.com/2013/06/lisa-s8.html
.Lisa S.為吳彥祖 誕8磅大嚿妹
http://hittt.blogspot.com/2013/06/lisa-s8.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...