搜尋此網誌

2013年10月2日星期三

贏要穀 長洲高人改運 港姐陳凱琳穀桃花




16:15落船

上週二( 24日)港姐冠軍陳凱琳有半億身家老豆陳桂祥陪入長洲,阿女行得快,但揹着背包的陳父似乎有啲吃力。

真面目

贏要穀 長洲高人改運 港姐陳凱琳穀桃花

今屆港姐冠軍陳凱琳除被喻為近 10年最靚港姐,早前本刊揭發她家底豐厚,老豆炒鋪賺半億,家住九龍塘 5千呎獨立屋,好多人一世都恨唔到。

不過陳凱琳剛剛踩入娛樂圈,想有好發展就要靠觀眾緣,上星期她就帶埋富豪老豆走入長洲,搵高人改運穀人緣桃花,堅係有 heart食娛圈飯喎!

港姐冠軍陳凱琳被喻為近 10年最索港姐,以 17萬票跑出正式加入娛樂圈,但據知陳凱琳好擔心人氣 keep唔住,問過一些師姐意見後,遂決定覓高人增運。

17:45閃人

在長洲逗留約個半鐘,失望而回的陳凱琳便搭船返中環。

風水店門面裝修低調,鄭太上週有兩日上廣州睇風水冇開門,令陳凱琳摸門釘。

鄭張妙珊師傅店鋪位於長洲西堤道內街,位處偏僻,若非熟人介紹很難找到。前年開業邀請到高海寧、李詩韻和楊思琦等剪綵撐場;不少藝人以及填詞人如鄭國江都是客仔。需要兩星期至一個月前預約,否則就好似陳凱琳咁白走一趟。

店外貼出鄭張妙珊和高海寧等歷年港姐合照。

開張港姐撐

失望快閃

上週二( 24日)本刊發現陳凱琳同爹哋陳桂祥,由中環坐船到長洲,下午 4點 15分左右落船後,兩父女急急腳沿着碼頭大路直行,突然像有目的地鑽入一條偏僻小巷,但該小巷中只得一間風水公司,雖然港姐冠軍有心搵高人,但似乎她同該名高人冇乜緣,摸門釘的陳凱琳同爹哋只好失望走出小巷,走向碼頭搭船返中環。

師姊教路

上週五( 27日)陳凱琳出席港姐活動,對於被發現去搵高人指點,她顯得有點避忌:「去見識吓睇吓囉!」

本刊調查得知,該風水公司風水師名叫鄭張妙珊,人稱長洲鄭太,一向在廣州搵食,前年在長洲開分店後幾乎長駐長洲,開幕時有不少港姐如高海寧、楊思琦、李思韻等剪綵助興,有不少娛圈中人幫襯鄭太,擅長睇風水、改運穀桃花等。陳凱琳今次專程入長洲,都是一班師妹教路叫佢穀人緣,可惜摸門釘。

本刊上週五( 27日)致電找到鄭太,她表示:「好多藝人過嚟都會好低調,係有啲港姐會嚟嘅。我知道今屆個港姐嚟過長洲,但唔知係咪有預約喎,就算佢用真名預約我都唔知佢係咪嗰個港姐,冇預約會摸門釘都唔奇,我有時會上大陸。之後佢有冇再嚟我都唔知,因為預約名單我唔方便透露㗎。」

上週五( 27日)陳凱琳出席港姐活動時則回應:「我喺加拿大返香港後未去過長洲,去見識吓睇吓囉!其實我嗰日都喺長洲行咗兩個鐘㗎!(見到你去搵風水師但係摸門釘喎!)係咩?我哋行入條巷見冇乜嘢就行番出嚟。」 2粒鐘遊長洲,陳凱琳又真係行得幾快喎!

樣靚富貴未滿足

雖然靠靚樣陳凱琳得到 17萬市民投票當選,但反而為她帶來壓力,加上家底豐厚,老豆炒鋪賺近半億,又手持 3間市值約 5千萬商鋪收租,陳凱琳容易俾人覺得身嬌肉貴玩玩吓,要增強人緣運來發展演藝事業。

陳凱琳當選港姐冠軍,陳父及家人在九龍塘 5千呎獨立屋迎接乖女回家,因而被揭家境富裕。

家住的獨立屋市值過億,陳凱琳稱是祖屋,陳父解釋是繼承爸爸遺產得來。

3鋪收租

陳父分別在旺角及尖沙咀擁有 3間店鋪收租,市價總值近 5千萬。

'09爆牙

陳凱琳舊照曝光, 4年前她未箍牙,爆牙非常明顯,而且膚色黝黑好有賓妹 feel。

'13整齊

22歲的她選港姐當堂靚曬,她亦坦言自己膚色較黑,要靠美白用品幫手。

陳凱琳盡吸靚基因

陳凱琳靚爆鏡,孖生細佬同家姐陳凱晴卻被指同陳凱琳「好唔似樣」,家姐更在個人網誌透露曾因為妹妹生得靚而自卑。陳媽媽曾問一句:「妹妹生得這麼漂亮,你會妒忌嗎?」這句關心說話反而令她心中有條刺。

而陳凱琳的孖生細佬,膚色黝黑,五官確如她所說是「西西地」,雖然孖生卻唔似樣,似乎父母啲靚樣基因都傳曬畀陳凱琳,姊弟都無福消受。

家姐唔靚

陳凱琳家姐 Joyce雖然外表唔及細妹,但有個 sweet男友,仲好有夫妻相添。

Joyce曾在新城實習開咪,現時在一間英語機構兼職語言導師。

細佬超黑

陳凱琳的孖生細佬童年照曝光,曾被傳兩姊弟是在中東出世,之後陳凱琳否認。



. 贏要穀 長洲高人改運 港姐陳凱琳穀桃花
http://hittt.blogspot.com/2013/10/blog-post_7145.html
. 贏要穀 長洲高人改運 港姐陳凱琳穀桃花
http://hittt.blogspot.com/2013/10/blog-post_7145.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...