搜尋此網誌

2013年11月15日星期五

劉愷威楊冪結婚 廖碧兒大方祝福 廖碧兒,MW,




39歲劉愷威同 27歲楊冪, 2011年拍《如意》撻着,直至 2012年初,兩人先公開關係,正式成為情侶。

媽咪姐

劉愷威楊冪結婚 廖碧兒大方祝福

劉愷威同楊冪呢對圈中情侶,自 2012年初公開戀情後,一直愛得黐纏,仲經常傳出婚訊。好囉好囉,有情人今次真係拉埋天窗。周三( 13日),劉愷威、楊冪各自喺微博公布婚訊,大曬甜蜜婚戒之餘,並宣布於 2014年 1月 8日舉行婚禮。

榮升老爺嘅劉丹笑曬口同媽咪姐講:「我知佢哋註咗冊,依家安排緊邊度擺酒。我俾新抱 110分,我老婆話 200分㖭。」至於舊愛廖碧兒亦好大方,喺新人公布喜訊後幾個鐘,即喺微博留言恭喜。媽咪姐記得陳豪結婚嗰陣,碧兒反應慢兩拍。同人唔同命,同為舊愛唔同待遇,碧兒都幾均真喎。

劉愷威感性爆喜訊

劉愷威周三( 13日)公布婚訊,並留咗一大段感性說話,骨痹!

楊冪曬婚戒

老公留言冧爆,榮升劉太嘅楊冪就好實際,上載結婚戒指相,同大家分享喜悅。

廖碧兒快速恭賀

同劉愷威拍過 3年拖嘅廖碧兒,喺婚訊公布幾個鐘後留言恭喜。比起陳豪結婚時嗰種愛理不理、要傳媒追問先開口祝賀嘅態度,真係截然不同。

老爺劉丹等通知

丹爺話一早知阿仔同楊冪結婚:「不過佢哋朋友多,應該要幾個地方擺酒。我都係等通知。」粗重嘢留俾後生做,你專心飲杯新抱茶咪得囉!



. 劉愷威楊冪結婚 廖碧兒大方祝福 廖碧兒,MW,
http://hittt.blogspot.com/2013/11/mw_145.html
. 劉愷威楊冪結婚 廖碧兒大方祝福 廖碧兒,MW,
http://hittt.blogspot.com/2013/11/mw_145.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...