搜尋此網誌

2016年8月8日星期一

轉載網友sharon 我在搭巴士,大媽在發洩 唔好再問我咩事,大媽發奪命音波功,屌你,唔好再同我講話我歧視大陸閪! 唔怪得香港既公眾地方咁多大媽係度跳大媽舞,就係你呢種唔出聲唔屌鳩佢既人,我係歧視大陸閪,點吖!唔歧視得呀?佢要一上車就咁撚大聲咁撚煩講電話煩鳩住晒,佢自己做柒事俾我歧視,我都唔想呀! 點解香港既公共交通工具要包容大媽?你要包就你包架的士俾大媽坐。個wall我既!屌你老味! _.,大陸,大媽,中國大媽,中國,

閱讀更多>>
video
閱讀更多>>

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...