搜尋此網誌

2012年10月18日星期四

[壹週刊]勁賺 1500萬 周秀娜 拋波 去滾

搓波 <br><br>踩住滾軸溜冰鞋的周秀娜,貪玩射籃,四吋事業線表露無遺。


探熱針

勁賺 1500萬 周秀娜拋波去滾

2012年10月18日

今年在香港近乎冇影的周秀娜,三分二時間北上搵食,一口氣拍了四部國產電影加兩部電視劇,連帶代言廣告商演活動密密執,吸金千五萬人仔。身處崑山孖住視帝鄭嘉穎拍新劇《葉問》的娜姐,收工無娛樂,有錢冇「地」使,於是加入淘寶熱潮,買下兒時最愛玩物滾軸溜冰鞋,夜媽媽到酒店旁球場倒奶試玩,久違了的四吋事業線,終可重見天日!

上網解悶

男友 Avis(陳偉成)人在香港,同鄭嘉穎拍《葉問》的娜姐,睇錢份上留在崑山開工。

「聽公司講,原本今年個 schedule一早已經排滿曬,《葉問》個導演好想我做珍妮個角色,個價都好吸引,所以要唧啲日子出嚟,飛來飛去辛苦啲。」周秀娜說。

開工地方比橫店落後得多,加上通告由朝到晚,演員飯聚聯誼更加無幾何,晚晚收工返酒店對住四面牆,上網成為娜姐唯一娛樂,更迷上淘寶,百多元人仔淘了一對滾軸溜冰鞋,抵!

本月初,劇組轉到上海車墩影城進行拍攝,難得四點收早,娜姐馬上飛車返崑山,上酒店房攞滾軸溜冰鞋到附近的籃球場試玩。

放大圖片

雖然拍劇唔使打,但娜姐玉腿依然滿布瘀痕。

放大圖片

周秀娜開工第一日,露背扮全裸,激勵癱瘓的對手企起番身,劇情相當重口味。

放大圖片

拍劇期間導演臨時加插周秀娜同視帝的親熱戲,已放在宣傳片中。

大方任睇

玩前先做拉筋熱身,熱褲加小背心,久違多時的四吋事業線重見天日。已經十多年無玩過,加上上重下輕,為怕跌傷影響拍劇進度,娜姐全程拖實助手「慢溜」,直至攞到平衡,才放手在球場繞圈。

娜姐自得其樂,一班原本在場內打籃球的後生仔睇到金睛火眼,冇有怕的娜姐更主動埋身,問人借波射籃,玩了大半小時,才捨得離開。

放大圖片

返港休息,周秀娜即孖住男友行街 shopping,在銅鑼灣泊車期間, Avis不慎給車門撞親下體,男人最痛!

放大圖片

四吋事業線非常養眼,連正在鬥波的後生仔都忍唔住轉身偷 𥄫。

無偈傾

據了解,娜姐拍《葉問》六萬人仔一集,三十集加埋一百八十萬袋袋平安。唔似主角鄭嘉穎由朝打到晚,但她亦有苦自知。

「開工第一日已經拍露背 shot,唔辛苦但心理上都幾大壓力,最難受嘅係要落水,浸響個布滿蟲嘅水池六、七個鐘,我呢世人最驚最驚就係蟲,仲要扮無事, keep住做戲,好攞命。」

劇中周秀娜同視帝有感情戲,導演亦臨場加插親熱場面,但戲外兩人幾乎零交流。「鄭生幾乎日日打,有時間都攞嚟抖嚇回氣,頂多都係做對手戲嗰陣教嚇我走位!」

放大圖片

飾演花車小姐的周秀娜,被老外調戲,臨時演員演技水皮,前後拍足七、八 take,連累周秀娜被對方轉到頭暈。

放大圖片

鄭嘉穎拍劇做獨家村,只有埋位開工才開聲提點周秀娜走位和動作。

放大圖片

孖住韓雪走難避炸彈,肉緊鄭嘉穎唔覺意掂到對方的胸部。

放大圖片

電視劇拍足四個月,即使煞科在即,鄭嘉穎依然 keep住日日打。

誤中要害

周秀娜留港時間少,男友 Avis冇王管,一而再傳出同模媽 Mia有 road,要趕絕男友身邊爛桃花,娜姐一有時間便撲返香港, mark實 Avis。

星期一(十月十五日),兩人拍拖行銅鑼灣, Avis落車閂車門,不慎被門邊擊中下體,表情痛苦,奇在娜姐居然無呵番男友,全程繑埋雙手「睇戲」。

放大圖片

鄭嘉穎英雄救美,一手抱起暈倒的周秀娜。

放大圖片

在大直路狂奔追住韓雪,跑足三次導演都唔收貨,鄭嘉穎即刻詐曬型。

搓波 <br><br>踩住滾軸溜冰鞋的周秀娜,貪玩射籃,四吋事業線表露無遺。

轉場有錢途

近年,內地商機無限,就連「宅男女神」周秀娜今年亦放棄在香港出寫真,轉戰內地掘金,收入即時三級跳。



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...