搜尋此網誌

2012年10月18日星期四

[壹週刊]日操 3粒鐘 楊千嬅瘦 20磅復工

上週五,千嬅出席丁子高表妹的 wedding party,著無袖衫騷減肥成果。


探熱針

日操 3粒鐘 楊千嬅瘦 20磅復工

2012年10月18日

今年六月誕下寶貝仔 Torres丁進諾後,千嬅繼續閉關湊仔兼坐月養身,不經不覺, B仔已經四個多月大,千嬅亦準備本月底正式復工,還八個廣告債。為求以最佳狀態出關,個多月前開始,千嬅跟健身教練每日操三粒鐘瘦身,再搵營養師設計飲食餐單。上週五(十月十二日),老公丁子高表妹在君悅酒店舉行結婚派對,久未露面的千嬅,回勇現身。

管家上身

閉關多時的楊千嬅,有仔萬事足!但手頭工作表已經排山倒海,千嬅無法再拖,本月底正式復工。

「千嬅好緊張個仔,佢覺得 BB頭幾個月好重要,餵人奶外,又落手落腳照顧 BB,所以千嬅本來預咗停工半年,但大量廣告債要還,焗住提早一個月復工。」千嬅身邊人說。

已有一個陪月加兩個菲傭幫手,但千嬅凡事管家婆上身。

「兩個菲傭都係新手,千嬅好多嘢要自己睇番實,始終 BB仔要小心照顧,例如朋友去到屋企,一定要先洗手,除曬首飾先可以掂 BB,又要定時定候提醒工人幫玩具消毒。以前千嬅成日話自己粗心大意,但依家變得好細心。」千嬅友人說。

放大圖片

七月千嬅為丁子高慶生時仍然未修身。

放大圖片

將於月底復工的千嬅,努力減肥望盡快回復昔日苗條。

早前出席活動,丁子高大曬自己的童年照,與囝囝 Torres的確十分似樣。

雙管齊下

湊仔之餘,千嬅每日還要騰出時間學普通話和唱歌。

「有時 BB瞓咗覺,千嬅就會好得閒,所以專登請老師上門教普通話,又 keep住跟 Christine Samson學唱歌。」

復工將至,產後體重一度超標二十多磅的千嬅,修身工程亦不容怠慢。「之前餵人奶唔可以減肥,所以佢個幾月前先開始做運動,除咗跑步,仲請咗健身教練教做 gym,每日要做運動三粒鐘。」至今距離目標磅數,只差幾磅。

飲食方面亦需要配合,雙管齊下,可令瘦身加快見效。「營養師幫千嬅設計好每日飲食餐單,陪月幫佢準備食物,以少油清淡為主,但又要夠營養,有時千嬅屋企請客,佢都好忍得口。」千嬅身邊人說。

放大圖片

千嬅在老公培訓下愛上跑步,近日除了做 gym,千嬅每天亦 keep住跑步練氣。

放大圖片

離開君悅後,丁子高駕車返回數碼港寫字樓,之後再與千嬅一同返家。

放大圖片

千嬅湊仔親力親為,體驗初任媽咪的喜悅。

阿媽唔易做

懷孕後,千嬅的身形跟肚皮不斷膨脹,剖腹產子後,更需縫了六十針,湊仔又搞到筋膜發炎,為人母者,犧牲精神非一般人可及。

上週五,千嬅出席丁子高表妹的 wedding party,著無袖衫騷減肥成果。

縫肚 7層

千嬅佗巨肚產子,醫生在她肚皮縫了七層共 60針,產後頭兩日,千嬅傷口劇痛,落床亦無能為力。

冇得減肥

大肚期間體重高峰期達 160磅,產後為 BB健康著想,千嬅堅持餵人奶,唯有將修身計劃延遲三個月,其間跟足營養餐單進食,不能做運動。

筋膜發炎

生仔前,千嬅雙手已開始陣痛,產後亦未有改善,千嬅經骨醫診斷,才發現原來佗 B期間,經常用手撐住身體「卸力」,加上產後抱 BB,導致雙手筋膜發炎。



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...