搜尋此網誌

2012年10月18日星期四

[壹週刊]肥 Wil Style熱身王晶志偉撐錢國偉做幕前

肥 Wil同 PSY外形近似,照抄《江南 Style》 MV,成功跳出幕前。


同你吟一吟

肥 Wil Style熱身王晶志偉撐錢國偉做幕前

2012年10月18日

網上點擊爆燈嘅《江南 Style》,原唱韓國歌手 PSY成為萬千肥男偶像,噸位外形同 PSY差不多嘅肥 Wilson錢國偉機不可失,搵埋古巨基、鄭伊健聯手照抄拍咗個土炮版 MV。

影印一樣,但勝在效果神似。錢國偉上曬身,靠「肥 Wil Style」成功走出幕前,下月王晶開新戲,男主角係王祖藍,已經預咗肥 Wil一份,連有份喺土炮 MV粉墨登場嘅曾志偉,都話要做佢代理人,安排肥 Wil走埠登台撈一筆。

機會,就好似便利店,隨時出現,差在閣下轉數夠唔夠快,抄又好偷又好,手快有著數。

放大圖片

土炮版 MV原裝照執,肥 Wil同林曉峰騎馬舞照跳。

放大圖片

兩個老友鄭伊健同古巨基除咗客串 MV,仲做埋導演。

放大圖片

肥 Wil當年喺無綫係《獎門人》監製,拍 MV當日,志偉禮尚往來。



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...