搜尋此網誌

2012年12月22日星期六

TVB新劇《單戀雙城》造型

TVB新劇《單戀雙城》造型


TVB新劇《單戀雙城》造型

陳展鵬為新劇節食操肌

[14:59] 2012/12/21

【on.cc 東方互動 專訊】 藝人陳展鵬、陳茵媺、洪永成等為新劇《單戀雙城》試造型,陳展鵬表示此劇將到馬來西亞取景:「我今次做駐馬來西亞嘅導遊,但其實我都係音樂Producer(監製)。」展鵬表示今次拍劇全都是陽光與海灘,有別於以往的正經,問到他會否騷肌肉?他說:「唔會特登,不過依家都有節食緊,不過太忙,遲啲會去做運動,希望有啲嘢睇。」他又表示此角色會比較「花弗」:「會同陳茵媺、林夏薇、姚子羚有感情線。」

大波星人陳茵媺 願再著泳衣

2012-12-21 15:13:18

陳茵媺、林夏薇、陳展鵬、洪永成開拍新劇《單戀雙城》,仲會去馬來西亞拍外景。被網民尊稱為「大波星人」嘅陳茵媺話,如果劇情需要佢著泳衣上陣,佢係唔介意:「我之前都著過泳衣,如果真係有需要,我都可以。」

洪永成處男下海,第一次拍劇,佢話會操fit自己去馬來西亞著泳褲。對於近日被指係屬於無綫非戲劇製作總監餘詠珊一黨,佢話:「靠努力去證明一切。」

陳茵媺行十幾個鐘揀禮物送陳豪

[16:16] 2012/12/21

【on.cc 東方互動 專訊】 藝人陳茵媺(Aimee)為新劇《單戀雙城》試造型,對於今晚是盛傳的「世界末日」和中國節日「冬至」,Aimee笑言:「今晚會做冬,唔會逃走,其實我都唔相信世界末日,我相信只係能量有變化。(同男友陳豪過冬?)佢今晚要開工開到好夜。(有冇預先做冬定補做?)我之前有同Auntie、Uncle食聖誕飯。(同陳豪家人做冬?)我覺得聖誕重要啲。」問到有沒有預備聖誕禮物給男友?她大呻說:「我為咗準備禮物,有日喺商場行咗十幾個鐘,依家將啲禮物放曬喺我聖誕樹下面,我買咗件好實用嘅嘢畀男友。(貼身用品?內褲?)唔係,咁相比之下冇咁實用,我喺買咗件關於咖啡嘅禮物畀佢。」

展鵬跟洪永城操Fit騷肌肉

2012-12-21 (19:15)

陳展鵬、陳茵媺、林夏薇、洪永城為新劇《單戀雙城》試造型,展鵬透露劇集主要於馬來西亞拍攝,因此少不了陽光與海灘場面,他已跟洪永城開始操Fit,笑言有需要就可以一騷肌肉。

TVB新劇《單戀雙城》造型

TVB新劇《單戀雙城》造型

TVB新劇《單戀雙城》造型

TVB新劇《單戀雙城》造型



.TVB新劇《單戀雙城》造型
http://veryy8.blogspot.com/2012/12/tvb_22.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...