搜尋此網誌

2013年1月6日星期日

電視風雲:艾威升呢做主角

在無綫浮沉33年,艾威只是二、三線的綠葉王


電視風雲:艾威升呢做主角

【電視風雲之跳槽發圍】廣東人話,魚唔過塘唔肥,正是古人所指「良禽擇木而棲」。

艾威在無綫呆了33年,他最多只是一塊幾百蚊一騷的綠葉王。四個月前,他不顧一切魚躍過河,聲價十倍,而且不費唇舌,做了男主角,「良禽擇木而棲」是時也,亦命也。

在電視史的創世紀中,王維基、黎耀祥及李添勝擔當要員角色,他們的努力和拼搏精神啟發不少力爭上遊的小工,小工艾威得到新的啟示,新電視台的誕生將會是一個千載難逢的機遇,香港電視有望締造更多奇蹟,為無數小工帶來新的希望和夢想。

如今曙光初現,57歲的艾威達成33年來的一個夢,夢想中的男主角。

撰文:楊潔雯



■在無綫浮沉33年,艾威只是二、三線的綠葉王。

攝影:林德雄

資料顯示,艾威是一塊在無綫呆了33年的綠葉,可有可無,原本打算給他一個發洩鬱悶的機會,不過,訪問當日眼前穿著筆挺的黑色西裝,心口押上一條粉紫色的袋巾,耀眼奪目,艾威臉上帶著一絲絲的微笑,昂首闊步,衝著而來是一件喜事。

果然,跳槽香港電視的艾威,完成了人生其中一件大事,他終於當上了男主角。

劉德華主演的《獵鷹》,艾威亦有份參演。電視圖片

■劉德華主演的《獵鷹》,艾威亦有份參演。電視圖片

艾威過檔香港電視後,在《三面形醫》擔當男主角。微博圖片

■艾威過檔香港電視後,在《三面形醫》擔當男主角。微博圖片

靜待伯樂出現

悉心打扮的艾威身上散發陣陣初戀的氣息,是一種難得的歡愉和滿足,對新的崗位,新的環境,他讚不絕口:「壓力少咗,空間更大,自由度又高,我對??家個環境好滿意,好多工作人員都係舊同事,不過,係因為呢個轉變,我先至上到一線,我深信在舊世界係冇可能發生,我今日係成功嘅蛻變,我唔轉,呢一世都唔會去到呢個位,亦唔會有突破。」

人面依舊,但是艾威變了,已是一線男主角的他說:「以前我係一個黐線演員,又唔係一線,又唔係第幾線,二、三線黐住,所以如果我唔去就會咁樣喺TVB一世,所以呢個係千載難逢機會,目標?梗係想獨當一面,不過就算唔係,唔係套套做一線,起碼有條路畀我行出嚟,??家都算實現到我嘅夢想,新劇《三面形醫》講我同林文龍、薑大偉(Jonh哥)係做醫生,都叫做哎吔男主角。」

小時候住在荷李活戲院樓上,看戲是艾威的最大娛樂,他是超級電影迷,自小培養對戲劇的興趣,因為喜歡,故78年考入無綫藝員訓練班,同期有湯鎮業和廖啟智,在無綫的日子,艾威的黃金機會只是曇花一現,他說:「《情濃大地》同羅嘉良、張兆輝,我做大反派,唔知點解冇承接力,我可能係需要一個人,對你有偏好,就好似黎耀祥有添哥(李添勝)呢種製作人,對某些演員心態上要係做到你得為止,我似乎係缺乏咗個咁嘅人。」

性格被動又內向的艾威,曾強迫自己迎合電視圈的潛規則,結果空手而回:「有啲製作人係好抗拒演員sell自己,除非有人sell你,曾經我知有角色想搵我做,因為有啲人對我有成見,所以流失咗個機會,TVB有時候嘅角色係操控喺某幾個人身上,長時間係呢幾個人話事,只要幾個決策人對你睇法唔同,對你認識唔深,咁就流失機會。」

艾威在《情濃大地》做大反派

■艾威在《情濃大地》做大反派,奈何劇集沒承接力,未能發圍。劇照

艾威與商天娥於《師奶兵團》中演草根夫婦

■艾威與商天娥於《師奶兵團》中演草根夫婦,大受歡迎。劇照

艾威在《桌球天王》被郭政鴻強吻

■艾威在《桌球天王》被郭政鴻強吻,犧牲色相。劇照

心頭高創奇蹟

電訊魔童王維基白手興家,因為凡事無絕對,決定賣仔套現30億開辦香港電視,大茄做起的黎耀祥三奪無綫最佳男主角,還有道具小工李添勝曾擔任無綫總監高職,每個故事都發人深省,艾威亦深信奇蹟一定會再現:「等如六合彩,如果唔係加埋運氣,仲有啲咁嘅例子,小工係唔會發奮向上,或者有人話我心頭高,我乜嘢外形,乜嘢資質,乜嘢年紀,好多外在因素,我會俾人笑,我好似唔可以去到一個高位,不過演員就係希望做到好角色,一個令人深刻嘅角色,咁乜嘢角色係咁呀?咪主角囉!係做主角人哋先知,先會有發揮機會,我冇理由話畀自己聽唔得,人哋話我冇問題,自己話自己就一定唔得。」

唔怕搭沉船

不擔心搭沉船的艾威

■不擔心搭沉船的艾威,不滿政府遲遲未肯發牌。

免費電視發牌仍處於膠著狀態,艾威雖每月準時出糧,但他對政府的遲緩處事態度相當不滿:「未去過一個地方係得一個電視台,另一個就名存實亡,仲話國際都市。其實發牌同電視革命係在所難免,希望政府能夠好和諧咁處理,唔係話要淘汰任何一間,政府係有責任推進電視工業,係唔應該搞到喺吵鬧聲中發牌,本來更多電視台係一件歡樂嘅事。」

艾威過檔王維基(左)的香港電視

■艾威過檔王維基(左)的香港電視,獲力捧做男主角。

未發牌先跳河,有機會搭沉船,艾威說:「冇擔心過,戲照拍,我可以話所有同事士氣都非常旺盛,上下一心。」難怪艾威身先士卒為香港電視派傳單,爭士氣,他繼續賣花讚花香說:「真係不惜工本製作,好多劇集都係實景拍攝,之前拍《形醫》喺成豐片廠用70萬搭咗個醫務所,水喉係真,電腦可以上網,iPhone係可以叉電,仲有好多外景拍攝,我拍嗰套《客家女人》就專程到福建梅州一個落後嘅村莊入面拍攝,令到演員同幕後工作人員都好投入,係一啲好有誠意同質素嘅製作。」



.電視風雲:艾威升呢做主角
http://veryy8.blogspot.com/2013/01/blog-post_6.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...