搜尋此網誌

2013年2月13日星期三

監製爆早已不適 關詠荷震驚 體諒延拍

Bobby(右)早前不辭勞苦,上山跟關詠荷(右二)及黃智賢(右三)等為《情》劇拍外景。


監製爆早已不適 關詠荷震驚 體諒延拍

Bobby本來明天會與拍檔關詠荷為電視劇《情逆三世緣》開工,下月中更會到佛山拍外景,現他突然入院,令工作計劃大受影響。《情》劇監製莊偉健在電話中表現震驚:「你哋講先知,未聯絡佢呀!(延期去佛山?)最緊要個人冇事,其他都冇問題!」他透露Bobby之前已有身體不適的情況出現:「佢試過拍拍嚇劇話個心跳得好快,翳住翳住咁,休息咗個幾鐘先再拍,有叫佢去check嚇!年廿九本身要拍嘢,佢都傳短訊畀我話唔舒服。佢仲話新年會去旅行,冇諗過會咁!」

至於拍檔關詠荷透露跟老公張家輝知道消息後也非常緊張,會打電話給其經理人了解情況:「工作唔緊要,希望佢早日康復!」而同劇的黃智賢則稱Bobby拍攝時沒有異樣:「拍嗰陣佢都發揮搞笑本色,係咪新年食多咗咋?(探佢?)會打電話畀佢先,我諗依家唔係咁方便。」張家輝坦言:「一個月前我先去探過佢哋班,作為朋友當然好想去探佢,但ICU又唔係隨便畀人探得,希望佢無事!若果可以一定去探,始終見到真人會安心啲。」



.監製爆早已不適 關詠荷震驚 體諒延拍
http://veryy8.blogspot.com/2013/02/blog-post_13.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...