搜尋此網誌

2013年2月13日星期三

歐陽震華急性肺炎入ICU搶救

video


歐陽震華急性肺炎入ICU搶救

歐陽震華入ICU搶救 老婆眼紅紅

現年52歲的師奶殺手歐陽震華(Bobby)前日年初二,約陶大宇和謝天華等到友人家開年,好友歡聚難免暢飲狂歡,至昨日淩晨Bobby突然昏迷,被送入醫院深切治療部(ICU)急救。Bobby太太、澳門前賭王傅老榕孫女傅潔嫻昨日眼紅紅現身醫院,經理人Lydia否認Bobby飲酒出事,她指Bobby昨日淩晨因急促進食嗆喉導致急性肺炎,昨午已清醒,但仍需插喉留醫。

歐陽震華昨日淩晨突然在友人家中昏迷,被救護車送灣仔律敦治醫院搶救。有傳他前晚在友人家開年聚會時,狂歡飲酒出事,有指Bobby半夜昏迷送院,由陶大宇及一班友人陪同入院急救,直至昨日仍在醫院深切治療部留醫。Bobby太太傅潔嫻和經理人Lydia昨日到醫院探望,Lydia指Bobby因進食時嗆喉致急性肺炎,昨午已清醒,但仍需插喉留醫。



■歐陽震華和太太傅潔嫻結婚多年,恩愛如昔,經常有影皆雙。 微博圖片

「佢清醒都有回應」

00年視帝兼師奶殺手Bobby,近日跟老拍檔關詠荷拍攝無綫新劇《情逆三世緣》,適逢農曆年假停廠,Bobby前日初二即約好友聚會,陶大宇和謝天華夫婦等均是座上客,天華太太Tina昨日淩晨還把歡樂照片上載微博,相中的Bobby太太傅潔嫻還笑得開懷,料不到昨日淩晨卻發生意外。

Bobby被傳醉酒留醫ICU搶救,情況令人擔心,經理人Lydia昨午已到醫院打點,她先後多次進出病房,昨午2時探病後向現場記者簡述Bobby病況,她眼濕濕說:「Bobby係急性肺炎,佢噚晚食嘢嗆親入咗醫院,佢人清醒,我哋探佢都有回應。」對於傳聞指Bobby因飲過量酒致昏迷,她強調:「佢飲咗一杯啫,同酒冇關,佢太太擔心一定有,但情緒OK,Bobby暫時喺ICU。」是否已過危險期?Lydia說:「冇事,冇事。」



■歐陽震華太太傅潔嫻(左)昨由丈夫經理人Lydia陪同到醫院。

Bobby太太神情憂傷

由於記者聚集病房門外,醫院一度用屏風遮擋病房門外,氣氛緊張,Bobby太太傅潔嫻昨午5時半戴上口罩現身醫院,她眼神顯得憂傷,之後才說:「OK OK,冇事嘅。」身邊的Lydia也說:「Bobby醒番,佢要休息一段時間,約一星期。」Lydia指Bobby聽從醫生吩咐不准亂動,她說:「佢好攰,要插喉未落得床,𠵱家情況好安全,太太擔心一定有。」Bobby何時可由ICU轉普通病房?她說:「快㗎啦。」

記者昨午致電陶大宇,他直認昨日淩晨送Bobby入院,大宇說:「我哋前晚先後上咗朋友屋企開年聚會,大班朋友開心嚇,Bobby突然有少少唔舒服,我哋就陪咗佢去醫院。」大宇表示較Bobby遲到場,朋友已開始微醉,問到Bobby酒量如何?大宇說:「Bobby又唔係酒筲箕,大家唔係劈嘅,開心飲嚇啫,佢飲咗少少酒啫,可能佢呢排開劇有啲攰。」大宇直認傅潔嫻憂心,他說:「做太太嘅梗係擔心,我都擔心㗎。」



■陶大宇(右)直認昨日淩晨陪同Bobby入院急救。 資料圖片



■謝天華前日年初二跟Bobby夫婦聚會,Bobby出事前,傅潔嫻還玩得高高興興。 微博圖片



■歐陽震華年初一在微博上載與關詠荷(左)等《情》劇拍檔合照,祝粉絲新年快樂。

天華:飲紅酒威士忌

謝天華和太太Tina與Bobby在友人家飯局,不過天華夫婦早走,及至昨早才獲悉Bobby入院,他昨日在電話中說:「我走前Bobby都好正常,可能食嘢太急,今早瞓醒先知佢入ICU,好擔心,過年流流。」聚會是否飲太多酒?天華說:「過年梗有,但唔係酗酒,紅酒、威士忌都有,成班朋友飲咗幾支,唔知佢有冇醉,走時好正常。」天華昨日未有往探望,他說:「等佢精神狀態好啲先,費事騷擾佢,等佢好番七、八成,有問候佢太太。」

《情》劇預計明日開工,但Bobby仍要留院,該劇監製莊偉健表示上周六年廿九本來Bobby要開工,但當日他已冧廠請病假,莊偉健昨日在電話中說:「Bobby經理人今日有同我聯絡,佢初五未開到工住要唞嚇,本來我聽日都想去醫院探嚇佢,但佢經理人話唔好,我會聯絡住佢哋。」 

採訪、攝影:藍文浩、羅德光、朱志聰

想睇更多首輪猛片介紹同預告片?《一台戲》為你網羅最新電影介紹及影評↓↓↓↓

http://hk.movies.nextmedia.com/

下一則:高海寧戴廿八両金招財



.歐陽震華急性肺炎入ICU搶救
http://veryy8.blogspot.com/2013/02/icu.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...