搜尋此網誌

2013年2月13日星期三

高海寧步步驚心 掩胸防突襲

戴上五十萬首飾的高海寧行騷時唔敢大動作,非常生硬。


高海寧步步驚心 掩胸防突襲

向來身材豐滿的高海寧,昨日戴上50萬黃金頸飾現身馬場,見她落台時走入人群不時以手護胸防突襲,又要小心「照顧」名貴金飾,走路時非常生硬,似足機械人,甚為狼狽!

昨日大年初三新春賽馬日,汪明荃、黎耀祥及高海寧齊到馬場表演。高海寧穿紅色貼身中國式裙子,頸上佩戴50萬巨型黃金金飾行騷,甚為誇張。只見台上的她走路時一步一驚心,其頭及頸部亦不敢亂動。完騷後,她下台時途經馬迷堆中,她即醒目地以手護胸,以防被胸襲。

祈求開桃花

問是否很緊張?高海寧說:「都幾緊張呀!因為係全足金,唔可以用手掂,鬱都要小心啲,好名貴,夠買一層樓嘅首期。(見你用手掩住胸,驚被胸襲?)唔驚,今日年初三,大家係熱情啫。」之後她自爆買了桃花,卻竟然還未開花:「買桃花想催旺嚇,因為我屬虎,話屬虎今年多是非,不過過咗年都未開,依家要日日加暖水,祈求佢快啲開。」

汪阿姐透露自己屬豬,今年要多外遊,故新春期間亦會出埠工作。她又指老公羅家英不在港,故情人節會自己過。問阿姐可要預備六位數字利是錢?她說:「唔使,意頭啫!唔係派錢,我又唔係政府。」

大批馬迷上前爭睹高海寧風采,為免有意外,她即以手掩胸。
  • 大批馬迷上前爭睹高海寧風采,為免有意外,她即以手掩胸。
黎耀祥帶埋老婆到馬場睇表演。
  • 黎耀祥帶埋老婆到馬場睇表演。
一身金色打扮的汪明荃非常搶鏡。
  • 一身金色打扮的汪明荃非常搶鏡。

祥仔撐祖藍

祥仔則稱因要拍劇,所以今年留港度歲。問有何新年願望?他笑說:「身體健康同開心啦!(再攞視帝?)冇乜期望,因為都已經攞過三次,不過有都唔拘,麥玲玲都話我會再攞。」提到有指王祖藍出招爭視帝,祥仔大方稱讚對方演得十分出色,太太亦有睇《老表,你好嘢》。

文:名人組



.高海寧步步驚心 掩胸防突襲
http://veryy8.blogspot.com/2013/02/blog-post_1586.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...