搜尋此網誌

2013年2月16日星期六

女人斟–佘詩曼學懂生活:做吓停吓

佘詩曼


女人斟–佘詩曼學懂生活:做嚇停嚇

現年37歲的佘詩曼參選97年港姐而入娛圈,至今入行16年,曾奪06年台慶頒獎禮視後,原本穩坐無綫首席當家花旦的寶座,誰知前年毅然改簽部頭合約。呼吸過自由自在的空氣後,阿佘坦言有新的生活哲學,她說:「o依家係新開始,學識去生活,女人真係唔可以唔保養,唔可以濫用你嘅青春,我o依家開始領悟咗呢個道理,我就做嚇停嚇,好好分配啲時間。」

撰文:何慧斯



■佘詩曼跟無綫改簽部頭合約,這個新開始連帶生活模式也改變,現在的她懂得停低休息,好好愛惜自己。攝影:林德雄

風塵僕僕的佘詩曼,中港兩邊工作密密麻麻,碰巧早前無綫收費電視正重播阿佘早年舊作,感覺上與眼前的阿佘分別不大,只是比當年多了一份自信,她接受本報訪問時笑說:「都唔係?,可能自己睇自己咪覺得有囉,或者係經歷令人改變,其實一個演員嘅經歷都幾豐富,好似我差唔多拍咗成50套劇集,我演過50個唔同類型嘅人,即係話我活咗50次,加埋自己咪多一次,變咗人生經歷都幾豐富。」

佘詩曼

■身邊好友陸續結婚生仔,阿佘坦言對愛情隨緣,一切等天安排。

佘詩曼

■阿佘06年奪得無綫台慶視後寶座,喜極而泣。

資料圖片

母親生病領悟大

問阿佘怎去形容現階段的生活?她笑說:「好舒服,o依家可以拍鍾意嘅劇本,去啲自己鍾意嘅活動,唔係話以前冇自由度,而係以前個心態係衝呀衝呀衝,o依家係識得停、識得唞,女人真係唔可以唔保養,唔可以濫用你嘅青春,我o依家開始領悟咗呢個道理,我就做嚇停嚇,好好分配啲時間。」

       

阿佘有這個轉變,除了是重複又重複的工作令她覺得有點疲累外,最重要是佘媽媽早年試過有一場死過翻生的大病,阿佘說:「嗰時開始諗呢個世界唔係只得工作,仲可以有好多其他嘢,上天畀機會你再享受家庭樂,如果你都唔去珍惜,下次可能冇喎,一個sharp cut就玩完喎!所以o依家係新開始,學識去生活。」



■一齣《天與地》令林保怡、阿佘和黃德斌事業登上另一高峯。劇照



■阿佘緋聞多,除了鄭嘉穎(左)外,連陳豪也和她傳過緋聞。資料圖片

對感情一切隨緣

否以前在無綫工作不能揀工作?阿佘說:「以前都有得揀,只不過係你唔想得罪人,我喺嗰度大,同個個監製都好friend,結果搞嚟搞去都唔完,有一年最多試過拍百幾集,真係好恐怖。」

阿佘的感情生活向來是焦點,對於緋聞,她一向豁達處理,她說:「我只不過係一個演員,都會有我嘅生活,我唔可以為咗人哋而改變我自己嘅生活。」對於尋覓另一半,阿佘謂一切睇緣份,她說:「隨緣啦,好似我姪仔嚟呢個世界一樣,初初我阿哥阿嫂都唔想要小朋友,避咗10年都冇要,點知有一日打嚟話阿嫂有咗,我見到呢啲嘢咪覺得個天要你有,就一定會有,好多嘢要睇緣份,我相信自己一定會有,不過我係揀緊啲好啲,要睇定啲同互相了解,一生一世嘛。」

保養最緊要勤力



■阿佘與胡軍在內地拍《建元風雲》,又乾又凍的天氣令皮膚活受罪。劇照

佘詩曼說女人要保養,加上藝人到底是靠臉孔搵食,問37歲的阿佘怎樣保養皮膚?原來要訣盡在兩個字──勤力,她日前出席Lancome活動後笑說:「我幾攰都會落妝,呢啲緊要過任何一切,我對塊面有潔癖,每一個程序最少做四次,不過我嘅皮膚好易敏感,唔會亂試嘢,用過好就會繼續。」

阿佘表示有次在內地拍劇集《建元風雲》時令她嚇了一跳,她說:「嗰陣天氣又凍又乾,喺螢光幕見到個樣,連化妝師見到都嚇一跳,呢世未試過乾得咁緊要,結果要日日敷mask先得。」



.女人斟–佘詩曼學懂生活:做吓停吓
http://veryy8.blogspot.com/2013/02/blog-post_3381.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...