搜尋此網誌

2013年2月23日星期六

徐子珊領軍馬拉松 一個頂十個

徐子珊將為無綫出席馬拉松的開步禮,但就不會落場跑。


徐子珊領軍馬拉松 一個頂十個

王維基旗下的香港電視(HKTV)未獲發牌已率先向無綫挑機,派出25名藝人參加周日的馬拉松賽事。而無綫除派出花旦徐子珊外,正找其他藝人與HKTV撼過!

盛傳「電訊魔童」王維基旗下的香港電視,將於3月或4月獲政府發免費電視牌照,為增加聲勢,王維基已決定派出25名藝人參加周日舉行的馬拉松賽事狙擊無綫。可是HKTV最有名氣的只有唐寧和梁小冰,儘管無綫只派李詩韻、狄易達和李綺雯等參加十公里賽事,但徐子珊個人參加開步禮已夠頂十個!原來子珊已報名參加十公里賽事,但因為拍劇太累,故臨時縮沙,只會出席撐開步禮,她說:「跑馬拉松?我唔得啦!要我行十公里都頂唔順!」據知,無綫方面十分重視這次與HKTV的對決,正力邀旗下一線藝人出席。

劇集或重新洗牌

另外,有HKTV員工爆料,指王維基看完第一波自家製八套劇集試片後,對劇集質素和配套甚為不滿,有機會重新洗牌。據了解,他為解決劇本質素問題,打算聘請外援為HKTV寫劇本,並暫停內部班底創作,有人擔心若王維基真的聘請外援,員工飯碗可能隨時不保。有員工更指出,HKTV第二波劇集如黃日華與鮑起靜主演的新劇《歲月樓情》仍未開拍。黃日華的助手接受本報查詢時,直認《歲》劇仍未開工:「原本係3月開,依家話改期4月,但都未有新資料畀到我哋!」

王維基曾講過會維持劇集每集製作費100萬元,以每套平均20集來計算,HKTV至少已燒1.6億元。HKTV創作總監林少枝接受電話訪問時,問到是否對之前所拍的劇集不滿意?她說:「其他唔可以回應,但改動都係政策上嘅嘢!」而無綫集團總經理李寶安則說:「舊同事有困難一定會照顧,我之前都勸過佢哋要小心,因為我有睇過份約!」至於王維基昨日接受電話訪問時,承認的確在外搵劇本:「話我不滿自家創作嘅劇集,部分啱嘅,不過有啲同事誤解咗,我對公司編審工作好滿意,其實只係佢哋創作期長咗,啲導演唔可以冇嘢拍,所以叫佢哋喺出面搵劇本返嚟拍。」



徐子珊將為無綫出席馬拉松的開步禮,但就不會落場跑。

友薦雲推薦

.徐子珊領軍馬拉松 一個頂十個
http://veryy8.blogspot.com/2013/02/blog-post_3897.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...