搜尋此網誌

2013年2月14日星期四

[FACE]你呃人 亂吹 1秒過鏡 星爺大話《西遊》

掛住星爺導演牌頭兼製作 4年,星爺對《西遊》不容有失,其投資《西遊》的上市公司「比高集團」個多月內股價大升 6成。於香港首映禮中,星爺更忽然狼啜舒淇,升呢做咗廣東省政協的星爺,為宣傳乜都肯。


真面目

你呃人 亂吹 1秒過鏡 星爺大話《西遊》

2013年02月13日

3齣賀歲片同期在年廿七( 7日)上映展開戰幔,由星爺執導的《西遊.降魔篇》大戰黃百鳴出品、穀德昭導演的《百星酒店》和曾志偉揸旗的《 2013我愛 HK恭囍發財》,以首日票房,《西遊》約收 106萬,全日入座率約有 8成,而《百星》收 74萬;《我愛 HK》得 36萬,星爺輕易拋離贏頭威。

郭子健:「佢唔喺度都係佢演繹」

放大圖片

星爺自言有在戲中客串,但睇足全場都唔見,唯一一場有機會出現的場面是一開場被魚妖襲擊的村落,內有大量村民混雜,但記者睇唔到星爺,連電影公司都話唔見佢蹤影。

自 08年《長江 7號》後,觀眾餓星爺戲已有 4年多,可惜今次他只導不演,卻由內地紅演員文章演唐三藏、黃渤做孫悟空,星爺連影都唔見,為宣傳《西遊》,連日來走遍中港台三地的星爺,突然自爆在戲中有一秒過鏡:「其實我有客串,就看大家能不能找出來!」不過本刊在開畫首日睇過《西遊》,成齣電影只有頭一幕講魚妖襲擊村民有較多臨時演員,其他場口只得幾個角色,一看就知沒有星爺演出,但在第一幕在眾多村民中也不見星爺影子。

而負責香港區電影宣傳的公司發言人 Jessie,亦表示不知道星爺有份參演:「我 哋都係 喺記招聽到星爺咁講至知,我 哋即刻睇番套片,都搵唔到佢呀!」

同星爺一齊執導《西遊》、傳鬧不和的郭子健講得仲玄:「我都唔知,我唔方便講,因為係佢發出 嚟 嘅消息嘛,就算佢唔 喺度,都係佢 嘅演繹。」睇 嚟星爺為 咗宣傳,可能講 咗個美麗謊言。雖同期打對台,但《百》片出品人黃百鳴同《我愛 HK》監製曾志偉都話睇好星爺,黃百鳴話:「佢咁多年冇一套戲,我自己都好期待,咁講(有一秒演出)會幫到佢宣傳 嘅,就算淨係 瞓身做導演都夠吸引啦!」曾志偉:「 Ok吖,佢(星爺)難得咁落力宣傳,好重視今年呢場仗,大家都賺錢當然最好啦!」

血腥特技

放大圖片

《西遊》講文章(左)唐三藏同舒淇共同除魔,收服沙憎、豬八戒同悟空,特技同血腥程度都勁過舊作。

小豬搶鏡

放大圖片

之前有傳小豬羅志祥演出豬八戒一角,但其實他是演空虛大師,仲被 cut剩得 10分鐘戲,戲院內有粉絲見他出場便尖叫。

導演宣傳失蹤

原為《西遊》導演之一的郭子健,有傳因星爺太獨裁而令他劈炮,而在中港台三地首映禮中,郭都沒有現身,週五( 8日)郭在電話中說:「我唔去首映係唔得閒啫,聽講星爺已構思緊續集,不過我唔可以講太多。」

放大圖片
放大圖片
掛住星爺導演牌頭兼製作 4年,星爺對《西遊》不容有失,其投資《西遊》的上市公司「比高集團」個多月內股價大升 6成。於香港首映禮中,星爺更忽然狼啜舒淇,升呢做咗廣東省政協的星爺,為宣傳乜都肯。

舊愛為錢打官司

星爺與舊愛於文鳳愛唔夠一萬年,為錢反面,於文鳳去年向他追討山頂豪宅天比高的 7千萬傭金,高等法院日前已駁回星揚海外剔除被列為被告的申請,至於於文鳳指星爺為避付傭金而以公司作掩飾,高院認為應交由日後的主審法官定斷。案件未知結果,但似乎無阻星爺宣傳新戲的心情。

放大圖片

06年星爺與於文鳳亦曾被拍到在尚興潮州飯店撐 枱腳,可惜此情不再。

放大圖片

週三( 6日)《西遊》香港首映禮後,星爺到上環尚興潮州飯店晚膳,之後便上車返回寶雲道住所。

《百星》靠曬鄭中基

09年起年年有賀歲片的黃百鳴,今年《百星酒店》用到鄭中基、杜汶澤、吳君如等喜劇演員擔正,卡士比去年《八星抱喜》甄子丹、古天樂、陳慧琳遜色很多。搶閘喺 2月 1日內地率先上畫,首 3日票房的官方數字只得約千多萬人民幣。週五( 8日)黃百鳴好大方回應:「今次係想用全喜劇演員,《低俗喜劇》 嘅杜汶澤同鄭中基非常好,君如同毛舜筠係喜劇天後,票房一定好!𠵱家內地收 咗 3千萬(共 6日票房)好滿意!票房慣例要年初一至睇得出,暫時都滿意,上年一個甄子丹片酬都頂曬今年 啲卡士啦,所以今年一定賺得多 啲。」

放大圖片

上週五( 1日)首映禮,主角鄭中基、杜汶澤、薛凱琪等撐場,阿澤更笑 Fiona件衫:「佢畫公仔畫出腸。」

放大圖片

甄子丹上年參演《八星抱喜》片酬太高,所以今年被 out。

放大圖片

觀眾羅小姐:「好睇過上年,阿澤扮阿爸最好笑, 80分!」

《我愛 HK》欣宜最爆

由曾志偉監製的《我愛 HK》系列拍到第 4部,有譚詠麟、黃宗澤、謝天華、徐子珊等,仲有葉玉卿復出,不過最搶鏡的竟然是肥妹欣宜,雖然她飾演的朱玉圓為 咗追謝天華,不惜啜佢腳趾一幕於上畫時被剪,但另一場謝天華褲襠被炮仗炸 燶,欣宜更跪地幫佢吹煙似足不雅動作,仍然笑到碌地。

放大圖片

欣宜啜腳趾戲被 cut,但搞鹹濕笑話,仍然成功搶鏡。

放大圖片

黃宗澤演戇直青年溝到徐子珊學講英文:「海鮮衰衰格格叫屎忽( seafood)、問人幾高 What’s your height?」最搞笑。

快閃 5分鐘

放大圖片

卿姐久休復出,志偉特別加印度西施戲分畀佢,但總共只出場 5分鐘。

掛住星爺導演牌頭兼製作 4年,星爺對《西遊》不容有失,其投資《西遊》的上市公司「比高集團」個多月內股價大升 6成。於香港首映禮中,星爺更忽然狼啜舒淇,升呢做咗廣東省政協的星爺,為宣傳乜都肯。
放大圖片

觀眾葉小姐:「 Bosco講英文最好笑,但上年嗰部感動啲!」



.[FACE]你呃人 亂吹 1秒過鏡 星爺大話《西遊》
http://veryy8.blogspot.com/2013/02/face-1-face.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...