搜尋此網誌

2013年3月14日星期四

壹週刊 1201 娛樂名人 湯盈盈提早生 錢嘉樂掙紮入產房




探熱針

湯盈盈提早生 錢嘉樂掙紮入產房

恭喜!恭喜!錢嘉樂與湯盈盈的小蛇女 Alyssa,星期日(三月十日)終於出世,首次為人父親的錢嘉樂,由老婆淩晨陣痛,到推入產房分娩,全程陪伴在側, B女出世,他更親手負責幫囡囡剪臍帶。

回想「剪綵」一刻,錢嘉樂不失搞笑本色:條臍帶硬硬哋!

提早出世

預產期原本於三月十七或十八日的湯盈盈,上週一晚(四日)還挺住大肚返電視城,出席由行政主席梁乃鵬宴客,慰勞《老表,你好嘢!》演員的飯局。

無諗住咁快生得,當時盈盈仲話未準備好入院行李,只買了幾個巨 cup胸圍,因為 BB大得快,自己胸部亦同時脹大,笑稱囡囡出世後唔怕冇奶飲。

到上星期六半夜,湯盈盈覺得個肚開始唔舒服,拖到天光六點,決定去醫院。停工陪產的錢嘉樂,一直陪住老婆,經過十多小時陣痛,週日下午十二時半,囡囡 Alyssa以自然分娩出世,母女平安。

錢生錢太向傳媒派朱古力,分享生 B喜悅。

樂樂盈盈的小蛇女叫 Alyssa,中文名爺爺仲未改好,錢嘉樂話有諗過生仔叫「錢進」,生女叫「錢晴」,更已計劃遲吓生多個。

唔敢望

錢嘉樂說,當其時醫生護士叫他入產房,初時因為細膽唔敢入,後來也頂硬上,傍住老婆側邊,陪盈盈呼氣吸氣,其間護士叫他行到正面睇住囡囡點出世,錢嘉樂即 say no:「唔敢,希望留番啲幻想空間!只係埋去剪臍帶,我初時以為臍帶係好腍,點知原來硬硬哋!」

至於囡囡似邊個?錢嘉樂繼續搞笑:「護士話似我,我即刻諗起盛女 Bonnie,所以都係唔好,好在屋企人話似太太,對眼好大。」

錢嘉樂又形容自己囡囡喊聲似噴水池,覺得做到爸爸的感覺很奇妙,還即場拋英文:「覺得好 amazing、 incredible同 wonderful,我淨係識呢三個英文!」

湯盈盈採用自然分娩,身體復元時間較快。星期日生完,本週二(十二日),她已經可以離開嘉諾撒醫院,返回家中休息。

錢生錢太更向在醫院樓下守候的傳媒,派發朱古力,分享成為爸爸媽媽的喜悅。

去年十一月補擺喜酒,當時湯盈盈已經現巨肚,胸部升兩 cup,有足夠「彈藥」餵 Alyssa飲人奶。

B女出世後,錢嘉樂第一時間致電曾志偉報喜!

4/3

上週一,湯盈盈佗住巨肚返電視城出席《老表》飯局,未有預計到囡囡會早成個禮拜出世。

撰文、攝影:娛樂組

mailto:nextb@nextmedia.com


.壹週刊 1201 娛樂名人 湯盈盈提早生 錢嘉樂掙紮入產房
http://veryy8.blogspot.com/2013/03/1201_14.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...