搜尋此網誌

2013年3月25日星期一

王賢誌默認同志香港搞婚禮

王賢誌雖然卅八歲才初戀,但他已認定另一半是終身伴侶。(資料圖片)


王賢誌默認同志香港搞婚禮

性取向一直成疑的王賢誌(Vinci)終於打破緘默,公開默認自己同志身份。38歲才初戀的他,與另一半的愛情發展相當順利,目前已達同居階段。出身富裕的Vinci在家甘願當「阿四」負責執屋,又承諾在港舉行大型婚宴給對方「正名」,果然愛得癡纏!

現年42歲、本身為「王氏港建」太子爺的Vinci,坐擁家族50億事業王國,自然是城中一級筍盤。他出道以來一直鮮有傳出緋聞,但不時被拍得與同性出入,性取向成疑,不過當事人卻沒有直接回應。

拍拖四年冇壓力

至昨日淩晨Vinci接受電台同志節目《自己人》訪問,言談間終暗示自己的同志身份。他說:「四年前我喺一個新年派對上透過友人介紹認識對方,佢係一個移民咗去美國洛杉磯嘅澳門人,佢嗰次返嚟主要係探媽咪,大家好快就住埋一齊。雖然冇驚天動地,不過我覺得係緣分囉。」

今年情人節,王賢誌對另一半於微博發表愛的宣言。
  • 今年情人節,王賢誌對另一半於微博發表愛的宣言。
王賢誌離開無綫後,即被亞視邀任亞姐司儀,一圓他恨做選美比賽司儀之夢。
  • 王賢誌離開無綫後,即被亞視邀任亞姐司儀,一圓他恨做選美比賽司儀之夢。

由於對方性格洋化,所以沒有因Vinci的藝人身份而阻礙交心,相處亦無壓力,他直言開齋拍拖後感覺激烈,猶如「全世界只得對方」。剛過去的農曆新年初二,更是二人交往四周年紀念日,Vinci於情人節當晚在微博內有感而發留言:「特別挑選了大坑一餐廳跟C吃飯慶祝……四年時間不算太長,更漫長的路在前,要學要做的事還有很多……」可見他對這段感情相當重視及認真。

出身富裕的王賢誌出道初時,被指經常駕名車返電視城。
  • 出身富裕的王賢誌出道初時,被指經常駕名車返電視城。
王賢誌棄影從商,獲父母大力支持。
  • 王賢誌棄影從商,獲父母大力支持。
鄭嘉穎與王賢誌是老表關係。
  • 鄭嘉穎與王賢誌是老表關係。

前晚Vinci與電台主持梁兆輝侃侃而談,直指由蒲普通酒吧到後來光顧基吧,覺得飲酒減壓亦是樂事,並坦承戀愛令他整個人蛻變了:「以前我好容易黑面發脾氣,依家喺屋企好似阿四咁做。佢唔鍾意執屋,所以由我負責,但要執兩個人嘅嘢,所以由朝執到晚。佢比較鍾意煮嘢食同種嘢,喺屋企種番茄大家食,搞到成間屋綠色,總之互補長短囉。我哋之間冇大吵,覺得彼此相處要開心見誠去講。我依家容忍度大咗好多,覺得自己變咗。」

擔心被指博宣傳

對於婚姻,Vinci自有一番憧憬:「愛一個人點解唔可以結婚呢?我仲想搞個大型嘅(婚禮),如果係咁一定要喺香港搞,多啲親朋戚友嚟到。不過呢樣嘢timing好緊要,依家未係時候。」

事後記者聯絡Vinci,他卻堅決不肯直接回應自己的性取向:「我唔會用『出櫃』同『come out』呢啲字眼,呢樣嘢黃耀明同何韻詩都做咗,亦唔想被人話跟風同博宣傳,總之大家意會啦。(38歲先初戀?)我唔會講大話嘅。(幾時確實自己嘅性取向?)我冇承認過啲咩,太細節嘅嘢亦唔會講。」

文:影視組



.王賢誌默認同志香港搞婚禮
http://veryy8.blogspot.com/2013/03/blog-post_8169.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...