搜尋此網誌

2013年3月31日星期日

張國榮最後訊息曝光

張國榮最後訊息曝光


張國榮最後訊息曝光

      

「繼續寵愛·十年·音樂會」今晚紅館舉行。至於陳淑芬之前說過哥哥生前留給她Message,方才終於說出來。在8時23分音樂會開始時,台上的Vedio Wall播出她的錄音,陳淑芬說:「張國榮留俾大家嘅嘢,係2003年4月1號晚上6點43分,平地一聲雷,打碎好多人嘅心。當時我喺現場,未醒過嚟唔知發生乜事,突然感覺成個人輕曬,靈魂好似脫離緊我嘅軀體一直向上飄,同時聽到有把聲音同我講:『我終於可以好好地舒服瞓一覺。』

「我一路收喺心中冇同人講,直至聽咗首歌至講出嚟,係學友寫俾阿梅嘅《給朋友》。你放心喇,我地明喇,知道喇,你永遠留喺你嘅自由空間,我哋永遠記掛住你!」



.張國榮最後訊息曝光
http://hittt.blogspot.com/2013/03/blog-post_2700.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...