搜尋此網誌

2013年3月31日星期日

金像獎專題:江若琳一舉攻影後




金像獎專題:江若琳一舉攻影後

      

【第32屆香港電影金像獎頒獎禮之女主角篇】剛剛才體會到何謂演戲,江若琳(Elanne)便被人高高舉起捧到金像獎的高峯,下月13日舉行的香港電影金像獎,江若琳首度提名就已問鼎最高榮譽──影後。江若琳認真地說:「我經常同人講《高舉.愛》係我第一部作品,係我第一部知道乜嘢係演戲嘅作品。」

撰文:張俊銘

入行8年,至今拍了十多部電影,Elanne坦言從前確不知演戲是何物,她今日翻看舊作品總覺演得不好:「可能我個人比較空洞,唔知道傷心、痛苦係點,以前冇乜經歷,但好慶幸遇上人生好低潮嘅時間,當時真係見到好多人情冷暖,人生出現好多角色,好嘅角色、唔好嘅角色,呢啲經歷會令你多咗好多體會,成長得好快,對以後拍戲有好大幫助。o依家諗番起,人其實唔使驚失敗,因為低潮同失敗,對你將來係有用。」



■江若琳經常對人說《高舉.愛》是她第一部知道演戲真義的作品。攝影:陳志嵐

增肥20磅

Elanne能有今日,全拜導演邱禮濤及杜汶澤兩位恩人所賜,Elanne指自己是個沒自信的女孩子,自卑令她曾想過放棄這個甚有發揮機會的角色,身邊很多人給予不同意見,甚至大潑冷水,Elanne說:「我當時同導演講想放棄,導演好唔開心,佢話個角色唔係你,我唔會搵第二個去演,我真係好感動,佢願意畀呢個機會我,導演話點解人哋講你信,我講你唔信,令我對導演有一份愧疚、同時好感恩,因為喺拍攝過程,佢幫咗我好多。」

江若琳為演好舉重選手而增肥20磅,結果一舉就獲提名影後

■江若琳為演好舉重選手而增肥20磅,結果一舉就獲提名影後。

江若琳每日練習舉鐵,更試過失手弄傷背部。

■江若琳每日練習舉鐵,更試過失手弄傷背部。

Elanne為演好舉重選手一角增肥20磅,每朝兩小時跟香港專業舉重教練練習舉鐵,返家再跟專業健身教練操肌肉,她說:「我訓練完一個禮拜,已經唔可以好似正常人咁行路,拐嚇拐嚇,姿勢好奇怪。人哋訓練係由細個開始,但我由中途練起,一個月時間訓練,要做到專業選手,當時由舉竹杆開始,趴低起身,兩個鐘不停咁練,跟住就舉餅,5公斤、10公斤、25公斤咁加上去。」

Elanne形容自己曾經身心俱疲,幸得杜汶澤每日的關心及鼓勵,她說:「我好辛苦想休息嗰陣,佢同我講,呢部戲係屬於你嘅,你每一秒都唔可以放棄。」

沖涼都會喊

拍攝期間,Elanne發現自己有抑鬱症狀,她說:「我情緒好壓抑,感覺到一個愛我嘅人,喺生命中消失嗰種痛,沖沖嚇涼都會喊。記得有場戲要拍杜汶澤墓碑,導演話冇劇本,建議我不如對住墓碑講嘢,叫我想同佢講乜嘢就講,嗰一刻我相信杜汶澤係我好愛嘅人,我同佢講你應承陪我去攞金牌、陪我去奧運,點解做唔到?跟住我就係咁喊,呢個shot係一剔過,點知一拍完,我都未問導演做得好唔好,佢就即刻話收工,第二日導演話佢頂唔順,佢叫收工係唔想俾人見到佢喊,原來投入有咁意想不到嘅效果,當時冇覺得自己演緊戲,而係真實生活。」

江若琳一舉攻影後

■江若琳說她有兩位恩人,就是杜汶澤和導演邱禮濤。

江若琳一舉攻影後

■入行8年,拍了十多部戲,江若琳卻坦言以前不知演戲是何物。

《17歲的夏天》劇照

雖然擔心自己有抑鬱,但Elanne同時亦為此感到興奮,她說:「當你所有情感投入先至有呢種感覺,係第一次真正對演戲有體會,以前因為唔識演戲,淨係知道背熟對白,好用力去演,其實當你同角色連成一線時,你對住鏡頭做乜都得,我終於發覺到,因為《高舉.愛》而好鍾意拍戲。」

髮型:James Lee of HAIR

化妝:諺朣小白

服裝:(短裙) NI2H、(長裙) Ted Baker

飾物:Dear Bell

場地提供:Harlan’s(The ONE)

第三十二屆香港電影金像獎 最佳女主角入圍名單

周迅

《大魔術師》

楊千嬅

《春嬌與志明》

鄭秀文

《高海拔之戀II》

江若琳

《高舉.愛》

周迅

《聽風者》

與偶像周迅爭影後



■江若琳說周迅是她的偶像,所以金像獎只要有幸與她合照已經很開心。

江若琳於07年19歲正式入行做歌手,但她在17歲已開始客串電影,曾在不同的鬼片、恐怖片演出,亦演過精神分裂者,Elanne表示,正式演出的電影算是《男兒本色》,亦是她認為過去自己演出最肉酸的一部,Elanne說:「呢部算係我入行後正式第一部戲,但係第一部就同謝霆鋒、餘文樂、吳京及房祖名拍陳木勝導演,個壓力係幾咁大幾咁驚,當時18歲,演一個警察,自己係零經驗,睇番好多不足,極度幼嫩嘅新人。」

江若琳一舉攻影後

■江若琳演出電影《男兒本色》,和房祖名(左一)、謝霆鋒(右二)及吳京合作,壓力當然不小。

合照已開心

今屆金像獎獲提名影後的包括周迅、楊千嬅及鄭秀文,Elanne指周迅是她的偶像,她笑言在金像獎頒獎禮,有幸與周迅影合照已經開心,Elanne指周迅擺在鏡頭前已極有魅力,不需作任何表情,一個眼神已經有戲,影後級完全不用懷疑。楊千嬅是Elanne很尊敬的前輩,她謂不太好意思去評論前輩的演技。Sammi是個厲害的演員,既可搞笑又可演《長恨歌》中深層的角色。對於奪影後Elanne自言沒信心:「冇乜,對一個咁冇自信心嘅女仔,去到有提名女演員已經係收穫。」



.金像獎專題:江若琳一舉攻影後
http://veryy8.blogspot.com/2013/03/blog-post_4136.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...