搜尋此網誌

2013年4月13日星期六

張衞健遭細佬追千萬傭金

video


張衞健遭細佬追千萬傭金

張衞健遭弟追千萬傭金

張衞健(Dicky)胞弟張衞彝(Henry)於06年患上抑鬱症,自此兄弟反目,最近Henry控訴Dicky無情無義,追討他作為經理人的20%傭金。Henry昨日於上水朋友寓所開記者會,發五頁手寫聲明及搬出多個Dicky的獎項及相片。不過,他的聲明有點亂,大意是一、希望外界別再稱他做「張衞健細佬」,要尊重他的經理人專業。二、他多年來為Dicky開拓市場,多次捨棄更好待遇的工作。三、他指Dicky六年來多次拒絕歸還傭金,希望一周內歸還。

Henry又稱願將原本的20%傭金降至15%,問到金額多少?他說:「佢話幫我託管時大約二千萬,𠵱家更加估唔到!」有指Dicky除讓他居住獨立屋外,還每月給他三萬元,問是否夠用?他說:「養一家八口都可以,但我每月醫藥費兩萬,仲有其他開支。」他指與母親自去年12月便沒有聯絡:「媽咪瞞住佢見我,阿哥話我會斬人,所以阿媽好驚,𠵱家連電話都唔通!」他表示母親曾為他支付醫藥費,但後來終止,還欠下三萬多元未繳:「冇睇九至十二個月,近排睇番,醫生話唔收我錢,欠住佢先。」

Henry於患病期間,Dicky曾親手寫下七項命令式規條,包括金錢家人管、覆診及定期驗尿等。問到有沒有兌現?Henry說﹕「當然實行,我想問佢託管到幾時!」他又主動行近Dicky的畫布,並激動地說:「我好錫佢,我所有嘢都keep起曬,求佢唔好再搞嘢,佢知我好多嘢冇講,兩兄弟be fair,我唔會斬人!」他表示不希望面對法律訴訟。及後Dicky接受電話訪問時無奈地說:「唔方便講!唔通一世唔見人?有機會會回應。」他表示要趕上機便匆匆掛線。



■Henry昨日開記者會炮轟大佬張衞健,更展示自己冇錢補牙(小圖)。



■張衞健本來一家和諧,想不到爆出風波。

資料圖片



■張衞健昨日與母親發聲明,否認相關指控。

健仔母子反擊

另外,張衞健與母親餘嘉碧昨日透過律師行發出聯合聲明,張母力撐Dicky孝順,一直為家庭付出,希望大家從Dicky寫給Henry的「手寫紅字」中,體會到一家成員多年飽受見鐵不成鋼之「恨」,見人不見靈之「痛」,希望有日能見到「浪子回頭走正途」。

採訪:王崇穎

攝影:陳俊強





.張衞健遭細佬追千萬傭金
http://hittt.blogspot.com/2013/04/blog-post_13.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...