搜尋此網誌

2013年4月2日星期二

娜姐打到拗柴狂嗌

video


娜姐打到拗柴狂嗌

巨咪不敵水壓?娜姐打到拗柴

周秀娜近日瞓身趕拍卓韻芝執導的電影《爆3俏嬌娃》,戲中有連場打戲,娜姐開戲前作地獄式訓練,已弄得周身瘀痕,昨日淩晨她拍攝起飛腳鏡頭,由於要穿六吋高跟鞋,結果落地一刻拗柴,令她慘叫不停。娜姐昨日說:「呢次避無可避,可惜要趕戲,唔可以睇急症,今日晏啲我要睇跌打,好想快啲好。」

內地江蘇衛視的跳水競技節目《星跳水立方》近日請張栢芝和吳建豪玩跳水,有指娜姐已婉拒邀請,未知是否怕巨咪受水壓影響,娜姐對此說:「唔關事,我檔期就唔到,有機會我好想接受挑戰。」

另徐天佑前晚在尖沙嘴出席首映時謂跟娜姐合作拍《爆》片,但戲中他做宅男兼跟娜姐有血緣關係,故沒親熱戲。

採訪:比華利



【C女郎】

■周秀娜否認因巨咪怕受水壓而婉拒跳水。



■娜姐昨日淩晨趕戲不慎拗柴,要立即敷冰急救。微博圖片



■得天獨厚的娜姐近日雖為情暴瘦,但只是瘦腰唔瘦胸。

想睇更多首輪猛片介紹同預告片?《一台戲》為你網羅最新電影介紹及影評↓↓↓↓

http://hk.movies.nextmedia.com/

上一則:阿蘇彈Kelly歌舞

下一則:Tommy三黐G-Dragon



.娜姐打到拗柴狂嗌
http://hittt.blogspot.com/2013/04/blog-post_2.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...