搜尋此網誌

2013年4月22日星期一

紅姑拒做樂仔阿媽

video


紅姑拒做樂仔阿媽

演樂仔媽 紅姑:研究下

鍾楚紅(紅姑)昨早現身馬鞍山郊野公園的環保植樹活動,提到彭浩翔想找她與周潤發合演電影《春嬌與志明一家》,紅姑說:「搵我做啲乜?有睇過第一套,有間接搵過我。」記者告知她飾演餘文樂的母親,她即大發嬌嗔說:「啊,唔係嘛,後母嘛,唔識做人阿媽。」



■紅姑昨早出席植樹活動,為義工打氣。

「你哋覺得啱咩?」

問紅姑是否不想飾演不合身份的角色?她即扁嘴道:「你哋覺得啱咩?」記者建議她與楊千嬅爭餘文樂,她笑說:「太睇得起我。」問到成事機會,她說:「未知狀況,研究嚇先。」致力保育環境的她力數政府與發展商,她說:「希望政府唔好亂斬樹,唔好為方便或者危險,保育已經唔夠,發展商為咗賺錢,起樓又斬樹,啲樹要生成百年,好無良。」

採訪:譚倩宜

攝影:陳順禎





.紅姑拒做樂仔阿媽
http://hittt.blogspot.com/2013/04/blog-post_539.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...