搜尋此網誌

2013年4月23日星期二

秋生怒插:跳水收買人命

秋生怒斥內地跳水節目罔顧人身安全,要藝人表演高危動作。(資料圖片)


秋生怒插:跳水收買人命

近日內地跳水節目為搞噱頭,邀來當紅藝人參加,日前不幸有人遇溺喪命,隨即掀起四面八方的批評聲討,不少粉絲更要求電視台停播及偶像退賽等。黃秋生前晚亦在微博力斥節目收買人命,不如索性叫藝人跳樓。秋生昨日接受訪問時,直斥如此瘋狂、荒謬、玩命的戇居節目,應該叫電視台台長親身上陣。

內地浙江衞視及江蘇衞視,近日分別推出藝人跳水節目《中國星跳躍》及《星跳水立方》,找來知名藝人充當跳水健兒,參與高危跳水玩意。繼參賽者蔡卓妍(阿Sa)、韓庚、李彩華等接連受傷後,日前武打明星釋小龍助手彭佳璿,在陪同釋小龍於《中國星跳躍》練習場時意外溺斃。前晚秋生在微博有感而發:「跳水節目終於出事,玩命節目,他們不想清楚的嗎?建議叫明星去跳樓,看誰命大,收視更佳。」

主辦方曾邀參賽

秋生昨日接受電話訪問,他說:「我冇睇過個節目,我亦無意幹涉內地節目應該點製作,但叫個藝人去跳水,一聽就知危險,唔係話藝人唔跳得水,而係安全措施一定要做到好足,依家死咗人,就證明安全措施做得唔夠。(擔心阿Sa?)貿貿然叫藝人去跳水,咁高撞入水,隨時眼盲、面鎅開,直頭係『牙煙』,根本就係攞人命嚟較飛!不如索性鋪張氣墊喺地,叫啲藝人由十樓開始起跳,十層、十層咁逐級上,收視咪仲高!如果訓練兩個禮拜就上得跳水台,田亮仲使受訓咁多年?」

阿Sa前日出賽後,腰患劇痛求醫。
  • 阿Sa前日出賽後,腰患劇痛求醫。
杜汶澤錄影內地遊戲節目時左腳受傷。
  • 杜汶澤錄影內地遊戲節目時左腳受傷。

秋生續說:「個節目有搵過我,但助手幫我推咗,後尾助手話番畀我知,我聽到之後第一個反應係『黐筋』,我多謝佢哋搵我,但搵錯人啦!之前都有人搵藝人笨豬跳,但有好嘅安全措施,咁樣十幾米跳落水,隨時瓜柴o架!(呼籲觀眾罷睇,免助長收視?)搞節目唔係話刺激、好睇就做得咁戇居o架,唔去叫個台長落場?我唔係針對內地、唔係針對個節目,我係有感而發,希望香港啲節目以此為戒,有則改之,無則加勉。」雖然秋生維護藝人安全而講到慶合合,但前晚九時左右,他與女助手到大坑酒吧飲酒,兩人有講有笑,心情未受影響。

栢芝落力練舞,導致腰部扭傷。
  • 栢芝落力練舞,導致腰部扭傷。
秋生前晚相約女助手到酒吧消遣。
  • 秋生前晚相約女助手到酒吧消遣。
  • 放大圖片

阿澤勸量力而為

而早前到內地錄影遊戲節目的杜汶澤,脫鞋行平衡木不慎跣倒,撞至腳脛紅腫,痛到標眼水,幸現已無大礙,對於阿Sa前晚繼續錄影跳水節目,令腰患痛上加痛,阿澤亦替對方擔心,並暗示她該見好即收:「阿Sa有勇氣面對自己恐懼,挑戰自己,係值得敬佩,但凡事都應該量力而為。」

文:影視組



.秋生怒插:跳水收買人命
http://hittt.blogspot.com/2013/04/blog-post_23.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...