搜尋此網誌

2013年11月20日星期三

出錢出力 火併胡軍 劉華吊掛搏老命 劉華,劉德華,MF,




受咗傷嘅劉華為追大賊胡軍,不惜駕車撞向對方架車,再跳車撲埋對方行駛中嘅車度,用力拉實司機位車門。咁危險,唔係個個男明星都肯制。

真面目

出錢出力 火併胡軍 劉華吊掛搏老命

由劉德華有份投資及主演的 3D警匪片《風暴》,將於聖誕檔期上畫。《風暴》亮點除了有連場大陣仗 3D警匪激戰,最激梗係 52歲劉德華親身演繹多場驚險動作鏡頭,跟片中死敵胡軍齊齊搏「老」命鬥個你死我活!好彩拍攝時老婆朱麗倩未有第二胎,否則真係嚇親大肚老婆。

胡軍要捱被劉華架車撞,見到胡軍血流披面,就知最後邪不能勝正,正義萬歲啦!

距離聖誕節還有一個月,將於 12月中上畫,由劉華孭飛嘅 3D警匪片《風暴》已開始宣傳造勢。故事講華仔飾演的警察,同罪犯林家棟,仲有大賊胡軍的恩怨情仇。

主動打真軍

講明是警匪片,由袁錦麟執導的《風暴》當然走唔甩跳樓追車爆炸樣樣齊,不過《風暴》最大賣點唔係槍林彈雨,而係 52歲的劉德華多場親身上陣的驚險場面。當中一幕劉華為追捕大賊胡軍不惜用車猛撞對方,之後更成個人撲上胡軍架車,吊掛車外,冒求將對方繩之於法更是全片高潮,稱得上是劉華入行以來最搏命演出。劉華賣關子話:「嗰場戲係因為我啱啱遇到一個引爆點,最後為咗令對方入罪而走歪路……呢個角色內心有好多不同嘅『風暴』。」胡軍答嘴話:「要被他用車撞,真的遍體鱗傷。」當然唔係真傷啦!

劉華飾演正義警察,而胡軍就飾演曾參與多宗械劫案,兼殺人無數嘅悍匪。二人首次合作,即有火花。

話明警匪梗會有鬧市槍戰場面,其中一幕仲要喺最旺嘅中環畢打街一帶取景,又玩爆炸,當然係後期 CG特技搞掂。

據知,原本動作指導錢嘉樂為呢場戲安排咗兩位替身,但劉華同胡軍為效果好,竟然主動要求親身上陣,連錢嘉樂都嚇一跳。劉華講笑話:「因為冇人肯做我替身,個個都去做模仿騷賺大錢,所以我咪自己做囉。」劉華呢個 gag,大家 get到冇?

林家棟 男一變男二

林家棟由男一變男二,於《風暴》內由原本的警察變到飾演罪犯,分分鐘仲唔夠胡軍搶戲,唔嬲就假。

傳聞劉華當初以《風暴》男主角利誘愛將林家棟續約,但最後男主角竟由劉華自己做番,而林就慘變男二,令佢心灰意冷,想唔續約。最近二人出席宣傳活動都避開呢個傳聞,不過劉華就為自己由出品人及幕後,變成男一解畫:「開始時我只希望做監製,但後來整個製作愈來愈大,江老闆(安樂影片老闆江志強)希望我能參演,我才答應。」其實劉華做男一,邊會有人反對呀?



. 出錢出力 火併胡軍 劉華吊掛搏老命 劉華,劉德華,MF,
http://hittt.blogspot.com/2013/11/mf_9648.html
. 出錢出力 火併胡軍 劉華吊掛搏老命 劉華,劉德華,MF,
http://hittt.blogspot.com/2013/11/mf_9648.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...