搜尋此網誌

2013年11月13日星期三

代罪羔羊 《東張》箭靶主持何傲芝呼寃:內容我控制唔到 何傲芝,MF,




蕭正楠同何傲芝玩地下情,家陣女友開到口想拍劇,蕭公子識做幫手同啲監製講兩句囉!

真面目

代罪羔羊 《東張》箭靶主持何傲芝呼寃:內容我控制唔到

維基冇牌全城嬲到震,上星期二( 5日)無綫竟然夠膽火上加油,在節目《東張西望》中播出所謂專題節目《電視發牌風雲》,再次惹來萬民狂插,三日便有超過 2.5萬人投訴。

TVB俾人插慣,最慘今次連累埋兩位主持何傲芝同朱凱婷,網友大鬧二人冇腦兼助紂為虐。據知何傲芝更一度情緒低落,上週五( 1日)就向本刊無奈說:「內容我控制唔到……其實我都係想拍劇多啲!」女友開到口,蕭正楠係時候做嘢啦!

上週二( 5日)立法會就 HKTV冇牌引用「特權法」討論前夕,無綫忽然在《東張西望》安排「發牌特輯」出街,一如所料內容偏頗,結果一日內惹來 2萬宗投訴,仲「威」過去年《 ATV焦點》反國教一日過萬投訴。

當日兩位主持被網友狂插,但亦有眼利網友見兩人一黑一深藍似表達不滿,但穿深藍衣的朱凱婷說:「嗰日好熱,仲邊有時間諗咁多嘢呀?」原來大家又諗多咗。

內容唔敢改

上週四( 7日) TVB節目巡禮,何傲芝同朱凱婷都着到靚靚招呼客戶,未受網上評論影響!

節目投訴破紀錄,當日兩主持朱凱婷和何傲芝更成為箭靶,網友除勁插二人係「白癡主持」,又叫佢哋「不要為錢出賣自己靈魂!」一時間矛頭直指兩位打工仔。

據知當日節目內容由無綫發展部高層彭濟材(彭公)直接執筆,稿件亦到節目開始前才交到兩女手中,所以二人當日表現未如理想之餘,加上明知稿件出自高層手,兩女更加唔敢私自改動,如今照稿讀捱插,節目出街後,何傲芝更一度情緒低落,而上週六( 9日)何傲芝亦對本刊呼寃:「之前真係好唔開心,不過𠵱家 ok啦,我都係照稿讀,啲內容我控制唔到㗎,嗰日真係編咗係我嘅!(咁個節目內容你同唔同意?)呢樣嘢我唔方便講……其實我想拍劇多啲囉!希望公司畀機會我啦!」

女友情緒受壓兼開到口想拍劇,現正受 TVB力捧上一線的蕭正楠,上週六( 5日)則說:「我冇咩特別安慰佢哋,咁網友講嘢好快就唔記得啦,其實佢都係盡自己本分啫!不過拍劇我就幫佢唔到,等公司安排啦!」

無綫早前發布 2014藝員月曆,其中有陳敏之、高海寧、楊思琦等 8人合影的 7月體操篇,本來簽約 TVB不久的陳貝兒亦有份拍照,但照片出街時竟然被失蹤。

細妹何傲兒:多多包涵!

都擔心佢唔開心,希望大家多多包涵啦,觀眾𠵱家好聰明,始終都係一份工作啫!

朱凱婷:反應可以理解。

其實嗰日好後期先收到份稿,總之公司嘅調動同安排,我都會遵從嘅,市民嘅反應可以理解,任何行業都要有競爭先有進步。

走得甩名單

《東張》主持定期輪替,上週二朱凱婷同何傲兒抽到死亡籤,認真黑仔!

《東張》出年等摺

餘詠珊

《東張西望》由 05年起啟播,只是近年形式沉悶兼頻頻被插內容偏頗,據知無綫綜藝總監餘詠珊簽下有線年代的愛將陳貝兒,並計劃來年重搞當年《城市追擊》式的專題報道節目取代《東張》。餘詠珊早前亦承認說:「係有咁嘅構思,不過都係出年嘅事,陳貝兒會係其中一位主持。」

'94《城市追擊》

圖片

於 94年開播的《城市追擊》,是當年為抗衡當時由餘詠珊主理的《今日睇真啲》而出現的節目,當年主持有霑叔、廖啟智、黃桂林、鄭裕玲等猛人,節目至 99年玩完。

批評碼頭工潮

極醜惡

今年 3月《東張西望》報道碼頭工人工潮, TVB報道手法被指偏幫資方,連主持之一一蚊 Joe遊莨維亦睇唔過眼,在自家 fb內說:「身在曹營心在漢!」

嘔心愛回家

HKTV失牌照, TVB在 10月 22日《東張》節目內,用超過 2分鐘呼籲「其他電視台」的藝人回巢,又於節目中播出聯絡電話,而被網民指矯情造作,睇到想嘔。

樂易玲:上面指示咋!

獲高層睇重率先有劇拍的陳凱琳,上週四( 7日)出席節目巡禮時回應稱照片影了不久就出街:「我選完冇耐就影啦,經理人接嘅。(你取代咗陳貝兒喎!)我唔知喎,都係公司叫就做,唔知其他㗎!」

據知今次陳貝兒被陳凱琳取代,原來出自 TVB極高層 order,連藝員部高層樂易玲亦不敢過問。週一( 11日)樂易玲說:「呢樣嘢可比喻做戲,梁朝偉拍戲都控制唔到導演要乜啦,相信貝兒嚟到影月曆已經好開心;變咗人唔係我話事,上面嘅指示咋!」

雖然陳貝兒「被失蹤」,但自有線年代已愛錫她的餘詠珊,則已籌備類似《城市追擊》的新節目讓陳貝兒主持,難怪佢對於月曆被取代都唔敢多講:「公司嘢要問經理人至答得,我𠵱家簽咗 TVB,你問佢哋啦,其實公司一路有畀機會我,如果係(新節目取代《東張》),梗係開心啦。」忍一時有補償,陳貝兒識諗嘅!

極高層密令 陳凱琳月曆踢走陳貝兒

公司叫就做(真實對白)

上週四( 7日)陳凱琳出席節目巡禮時,表示不知道自己取代了陳貝兒,其他人是何時拍攝她更矇查查。

《東張西望》接投訴多到變「慌張西望」,高層餘詠珊諗定應變下年隨時摺埋《東張》,並由有線幫陳貝兒做主持孭飛新節目取替《東張》。

不過陳貝兒取替《東張》前,先俾人搶先取代咗。早前 TVB拍攝的 2014月曆,本來已拍照的陳貝兒,面世版本竟然「被失蹤」,移花接木換上今屆港姐冠軍陳凱琳。據知背後由 TVB極高層密令,急急換上民選港姐補位。

出街消失

TVB發出的月曆照片,站在高海寧身後的本來是陳貝兒,卻離奇變了陳凱琳。

原版有份

楊思琦早前在微博放了張影月曆當日的大合照,明明有陳貝兒(右二),而沒有陳凱琳。

陳敏之

係有陳貝兒㗎!後來冇咗咩?我唔知喎,睇過報紙登張相但冇留意其他人喎,我哋有一齊影㗎!變咗陳凱琳?唔知喎,我同佢唔熟。

洪天明

好似係有陳貝兒,我掛住同錢嘉樂玩都冇留意其他人!輯相連埋換衫影咗個零鐘啦。陳凱琳?係邊個嚟?哦港姐,我唔熟喎。

月曆都抄

今年 TVB月曆用運動做主題,睇落係幾有動感,但有眼利網友就發現部分月曆有抄襲之嫌,陳貝兒失蹤嗰款同佘詩曼嗰款,無論動作同顏色配搭,都似足外國雜誌《 Vogue》照片,原來 TVB唔只劇集冇創意,連月曆都咁有國際 feel。

《 Vogue》版

連橫間背景、呼拉圈、網球都抄足,果然有心有力囉。

《 Vogue》版

TVB版



. 代罪羔羊 《東張》箭靶主持何傲芝呼寃:內容我控制唔到 何傲芝,MF,
http://hittt.blogspot.com/2013/11/mf_8991.html
. 代罪羔羊 《東張》箭靶主持何傲芝呼寃:內容我控制唔到 何傲芝,MF,
http://hittt.blogspot.com/2013/11/mf_8991.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...