搜尋此網誌

2013年11月29日星期五

封城前最後一擊 MW,




兩人仲交換埋電話,不過嘉穎就未有過枱同曾勵珍打招呼,直頭視對方透明。

媽咪姐

封城前最後一擊

無綫無端端封城,搞到媽咪姐少咗個蛇竇,仲聽少咗是非。好彩臨封城前,媽咪姐都入城八咗兩單料,總算有功課交俾讀者!

鄭嘉穎當珍姐

近年鄭嘉穎自以為喺大陸走紅,就耍大牌、扮囂屎。之前仲有傳佢同伯樂曾勵珍反面,雖然佢例牌否認,但媽咪姐有圖有真相。

早前鄭嘉穎去咗電視城西餐廳開飯,其間佢見到監製何小慧,兩人企喺度吹咗一輪水,又交換電話又盛,傾得鬼咁 happy。但離奇在小慧當時正同珍姐同枱,小慧離枱同鄭生吹水,珍姐點會唔知?而身為後輩嘅鄭生居然冇主動行埋去珍姐度打招呼喎。原因唔使多講啦,你話佢哋冇不和,媽咪姐堅唔信!

監製何小慧同緊曾勵珍食飯,本來都好哋哋。

不過何監製一見到鄭嘉穎即主動過枱打招呼,嘉穎亦笑曬回應。

曾勵珍一向好關照鄭嘉穎,不過有傳開拍《寒山潛龍》時,鄭拒絕剃頭,因而激嬲珍姐,兩人從此交惡。

三個小生去煲煙

三個小生去煲煙?係咪講緊胡楓、謝四同 Joe Junior呀?大家誤會啦!媽咪姐講緊嘅係阿 Bob(林盛斌)、陳國邦同金剛。早兩日,媽咪姐咁啱撞到三位小生煲煙。正所謂「吸煙危害健康」,媽咪姐冇乜機會再入城,你哋好食少支煙,好好 take care啦!

Bob劇本送煙

近日密密接主持 job嘅 Bob,一邊扯煙一邊讀稿。哈,唔通咁樣入腦啲?

金剛煙仔煲粥

一放休息,金剛即急不及待扯煙講電話。不過媽咪姐見佢講多過吸,可能金剛都係借吸煙為名,打電話俾女友陳蕊蕊為實。

陳國邦飯後嘆煙

喺 canteen食完飯嘅陳國邦,孭埋袋出去露台食煙。飯後一支煙,加埋靚靚夕陽,仲唔快活過神仙咩!



. 封城前最後一擊 MW,
http://hittt.blogspot.com/2013/11/mw_9406.html
. 封城前最後一擊 MW,
http://hittt.blogspot.com/2013/11/mw_9406.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...